برانکو: طارمی برای من تمام شد/ کامیابی‌نیا جریمه می‌شود



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است گسترش فولاد به سختی می‌بازد چون می‌خواهد پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل مشکی‌پوشان را اثبات کند. 

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد تبریز حاضر شد و ضمن ابراز تسلیت به دلیل سانحه غرق شدن نفتکش سانچی، اظهار کرد: امید به زندگی ادامه دارد و زندگی در جریان است. 

 

او ادامه داد: گسترش فولاد تیم خوبی است و حدود دو ماه پیش مربی خود را تغییر داد. فیروز کریمی جانشین لوکا بوناچیچ شد. از زمانی که کریمی هدایت گسترش فولاد را پذیرفته، این تیم نتایج عالی را به دست آورده است و توانسته ۲۰ امتیاز در ۱۱ بازی اخیر کسب کند و اگر بخواهم بهتر بگویم در سه بازی اخیر سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت کسب کرده‌اند.

 

برانکو اضافه کرد: می‌دانیم گسترش فولاد تیمی سازماندهی شده است و بازی این تیم مقابل سپیدرود و فولاد را تماشا کردم. این تیم بسیار سخت می‌بازد. ما به دنبال این هستیم که پیروزی خوب و شیرین خود مقابل مشکی‌پوشان را تثبیت کنیم. البته با احترام به گسترش فولاد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره تیم خودش اضافه کرد: کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در فهرست خود نداریم. این دو بازیکن محروم هستند. البته متاسفانه کامیابی‌نیا دچار مصدومیت شده که به دلیل بی‌توجهی بود که در استخر صورت گرفته بود. نوراللهی از این پس می‌تواند برای ما بازی کند و بقیه بازیکنانم سلامت هستند. اهداف ما تغییر نکرده و همانی است که در ابتدای فصل تعیین کرده‌ایم. با شوق و تمام اراده خود در هر  دیدار حاضر می‌شویم. امتیازها برای ما مهم‌ترین مساله است و هر بازی بعدی را برای برد، برد و برد پا به میدان خواهیم گذاشت. اطمینان دارم که هواداران همانند قبل ما را حمایت خواهند کرد و البته این کار آن‌ها به ما در رسیدن به اهداف‌مان کمک می‌کند همان طور که در مشهد حضور پیدا کردند.

 

برانکو ایوانکوویچ درباره امید عالیشاه بیان کرد: من در مورد عالیشاه خبری ندارم و اطلاعات رسمی هم ندارم و تا آن‌جایی که می‌دانم هنوز بازیکن ماست.

 

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت کامیابی‌نیا در استخر و این که آیا به خاطر این نحوه مصدومیت که برای یک بازیکن حرفه‌یی عرف نیست، برای کامیابی‌نیا جریمه‌ای در نظر می‌گیرید؟ گفت: من با نظر شما موافقم. بازیکن حرفه‌یی مسوولیت دارد که مراقب سلامتی‌اش باشد. او هم در زمان بازی و هم در زمان تمرین و هم در زمان خارج از این دو باید مراقب خودش باشد. بیش‌تر از همه کامیابی‌نیا به خودش لطمه زده است و حداقل یک ماه خارج از تیم است. بعدا خواهیم دید که چه تصمیمی خواهیم گرفت. او پاداشش را از دست می‌دهد. تیم ملی را هم احتمالا از دست می‌دهد و طبیعتا از طرف ما هم جریمه می‌شود.

 

او در ادامه درباره برنامه ریکاوری کی‌روش اظهار کرد: کی‌روش برای این کار برنامه‌ریزی کرده است. طبعا او برنامه‌ریزی کرده که از این جزییات به نفع تیم ملی استفاده کند. من الان هم تکرار می‌کنم همانند دو سال پیش که این را گفتم؛ پرسپولیس در هر لحظه و هر فرصتی از تیم ملی حمایت می‌کند و هرگز بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی منع نمی‌کند. طبیعی است که بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و برای هر باشگاهی هم افتخار است که تعداد بیش‌تری بازیکن ملی‌پوش داشته باشد. همه ما انتظار داریم که تیم ملی به نتیجه برسد.

 

برانکو درباره جدایی طارمی از پرسپولیس تصریح کرد: برای من ماجرای طارمی تمام شده است. من نمی‌دانم که چرا این سوال را مطرح می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------