درخواست دو میلیون دلاری دنیزلی/ آرتور سایلام امشب به تبریز می‌آید



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,باشگاه تراکتورسازی

گزینه نهایی باشگاه تراکتورسازی پس از مذاکره با ٣ مربی صاحب نام فوتبال ترکیه امشب وارد تبریز می شود. 

به گزارش مهر، محمد جواد پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر اظهار داشت:نمایندگان باشگاه طی روزهای گذشته در استانبول با سه مربی صاحب نام و مطرح فوتبال ترکیه مذاکرات فشرده ای داشتند که در نهایت آرتور سایلام جهت طی مراحل نهایی امشب وارد تبریز خواهد شد.

 

پاینده اضافه کرد: یکی از گزینه های اصلی همانطور که در رسانه ها مطرح شد آقای مصطفی دنیزلی بود که چند جلسه مذاکرات فشرده ای با ایشان صورت گرفت و شرایط مختلف همکاری از جمله قرارداد کوتاه مدت همچنین بلند مدت بررسی شد. در نهایت آقای دنیزلی جهت عقد قرارداد به مدت یک و نیم فصل دو میلیون دلار درخواست کردند.

 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در خصوص مذاکرات با ارسون یانال نیز گفت: نمایندگان تراکتورسازی نشست و مذاکره فشرده ای با آقای ارسون یانال داشتند که روز سه شنبه جلسه دو طرف بیش از ٦ ساعت به طول انجامید و در نهایت آقای یانال روز چهارشنبه پاسخ خودشان را اعلام کردند. ایشان با وجود تمایل به همکاری اعلام کردند در این مقطع امکان حضور در تبریز را ندارند اما برای هدایت تراکتورسازی از ابتدای فصل آینده اعلام آمادگی کردند.

 

پاینده همچنین گفت: آرتور سایلام از ابتدا یکی از گزینه های اصلی باشگاه بوده که افتخار بزرگی در فوتبال ترکیه دارد. او تنها مربی است که در ٣٠ سال گذشته باشگاهی غیر از سه قدرت اصلی فوتبال ترکیه را به قهرمانی رسانده همچنین سابقه هدایت بشیکتاش را در کارنامه دارد.خوشبختانه مذاکرات خوبی بین دو طرف انجام شد که تا ساعت ٣ بامداد روز پنج شنبه ادامه داشت.

 

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در پایان گفت: با توجه به حضور آقای سایلام در ایران به منظور انجام مذاکرات نهایی آقای آجورلو در این خصوص با اعضای محترم هیات مدیره باشگاه گفت و گو خواهند کرد و پس از موافقت هیات مدیره امکان توافق نهایی و انتخاب آقای سایلام وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------