اشتری: گفتند تو دختری، به جای ورزش کردن درس بخوان!



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی , اشتری

بازیکن تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان می‌گوید در آموزش و پرورش به وی گفته‌اند دختر باید درس بخواند و ورزش نکند. 

به گزارش ایسنا، مهشید اشتری، بازیکن خراسانی تیم ملی پینگ‌پنگ کشورمان اظهار کرد: نه آموزش و پرورش و نه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هیچ‌کدام هیچ کمکی به من تاکنون نکرده‌اند. نه در بعد فنی و نه در بعد مالی تابه‌حال هیچ کمکی از سوی آن‌ها صورت نگرفته و اگر تا این‌جا پیش رفته‌ام و موفق عمل کرده‌ام صرفا به واسطه حمایت خانواده‌ام و کاظم مستحقی‌راد است.

 

او افزود: متاسفانه سالنی که در آن تمرین می‌کنیم کوچک است و استاندارد نیست، با این وجود باید از مستحقی‌راد تشکر کنم که حداقل با حضور وی شرایط میزها بهتر و استانداردتر شده‌ است. این هم بدون شک حاصل تلاش مستحقی‌راد بوده‌ است.

 

اشتری درباره وضعیت تحصیلی‌اش گفت: در دوران امتحانات خردادماه عازم آلمان شدم تا در مسابقات جهانی پینگ‌پنگ شرکت کنم، توقع داشتم برای منی که ملی‌پوش بودم و با نتایجم برای کشورم توانستم افتخارآفرین باشم، آموزش و پرورش امتیازی در نظر بگیرد و عادی برخورد نکند اما متاسفانه در زمینه تحصیلی حتی برای معلم خصوصی نیز کمکی نکردند.

 

وی افزود: مطمئنم حتی آموزش و پرورش خبر ندارد که چنین ورزشکاری در مدارس دارد. در نهایت متاسفانه یک درس را افتادم واین موضوع منجر به این شد که سه ماه مدرسه نروم. وقتی پیگیر کارهایم بودم به من گفتند ورزش را کنار بگذار و سر درست بنشین. به منی که ملی‌پوش این کشورم گفتند تو یک دختری و به جای ورزش کردن باید درس بخوانی.

 

ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان گفت: پس از بروز این مشکلات و سه ماه مدرسه نرفتن، برای اعزام به پرتغال نیاز داشتم که یک گواهی از مدرسه محل تحصیلم داشته‌ باشم تا در صدور ویزا به مشکل نخوریم اما همین را هم از من دریغ کردند. حتی خواهش کردم که برای یک دقیقه ثبت نامم کنند تا گواهی صادر شود اما هیچ همکاری نکردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------