رئیس فدراسیون فوتبال عربستان: ایران و قطر شرایط میزبانی ندارند/ با فیفا مکاتبه می‌کنیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,فدراسیون فوتبال عربستان

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان بار دیگر تاکید کرد که در ایران و قطر به میدان نخواهند رفت و چنین درخواستی را به فیفا هم ارائه داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از عکاظ، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تا سه هفته دیگر آغاز خواهد شد. این‌ در حالی است که هنوز تکلیف میزبانی چند تیم و کشور مشخص نشده است.

 

سعودی ها و جدیدا اماراتی‌ها اصرار دارند که در خاک ایران و قطر به میدان نخواهند رفت و بازی‌ها رودروی با نمایندگان ایران و قطر در زمین بی‌طرف برگزار شود. این‌ در حالی است که فدراسیون فوتبال قطر هم اصرار دارد که در زمین بی‌طرف به میدان نخواهد رفت و دو طرف در حال‌ تهدید کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

 

عادل عزت ، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از دست های پشت پرده قطری‌ها برای لغو میزبانی کشور ثالث سخن به میان آورد و آنها را متهم به توطئه علیه خود کرد.

 

او گفت‌: سعود المهندی، نائب رئیس سابق فدراسیون فوتبال قطر که به خاطر فساد از هر گونه فعالیت ورزشی محروم شده است به دنبال توطئه علیه فوتبال ما و راضی کردن کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو بازی در زمین بی طرف است. ما در برابر چنین اقداماتی ساکت نخواهیم نشست.

 

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان چنین توطئه‌ای قرار داده است و گفت‌: در حال‌  مکاتبه با مراجع بلند بالای فیفا هستیم. در گزارش‌ها و مستندات خود آورده‌ایم که ایران و قطر به خاطر حمایت از تروریسم و تروریست ها شرایط میزبانی را ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------