زیدان: دیدار برابر پاری سن ژرمن آخرین فرصت من است



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,زین الدین زیدان

سرمربی رئال مادرید مسئولیت شکست در دیدار برابر لگانس را برعهده گرفت و اعتراف کرد که دیدار برابر پاری سن ژرمن آخرین فرصت به او خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، رئال مادرید بامداد پنجشنبه در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر لگانس قرار گرفت و با  نتیجه‌ دو بر یک شکست خورد تا از این رقابت‌ها حذف شد.

 

با این ناکامی که رئال مادرید به دست آورد شرایط برای زیدان سخت شده است و خود او هم به چنین چیزی اعتراف کرد.

 

زیدان گفت: این یک ناکامی واقعی بود و من مسئولیت آن را برعهده می گیرم. الان زمان تسویه  حساب نیست. باید به این راه خود ادامه داد و به آینده امیدوار بود.

 

او ادامه‌ داد: من به عنوان مربی مسئولیت تیم را برعهده دارم و باید به دنبال راهکارهای جدیدی برای تغییر شرایط تیم باشم. تیم باید بهتر از این ظاهر شود و برای این که بتوانم  رئال مادرید را در شرایط بهتری قرار دهم به تلاش خود ادامه‌ خواهم داد.

 

زیدان درباره این سوال که چرا به بعضی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت داد، گفت‌:  از این تصمیم پشیمان نیستم. بعضی از بازیکنان به استراحت نیاز داشتند. در نیمه نخست بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و اصلا در حد و اندازه های رئال نبودیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم.

 

زیدان در پایان سخنان خود درباره این سوال که آیا دیدار برابر پاری سن ژرمن آخرین فرصت به او خواهد بود، گفت‌:  بله. این واضح و روشن است.

 

رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری ‌سن‌ ژرمن برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------