آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

شریکان جرم طارمی و رازهای مگوی فوتبال ایران



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,طارمی

کوروش تشت زر در یادداشتی به مرور اتفاقات مربوط به مهدی طارمی پرداحته است.

 برنامه این هفته نود باز هم جنجالی شد. ارتباط با مهدی طارمی پس از مدت ها تلاش عادل فردوسی پور با یک ارتباط بد اینترنتی بالاخره برقرار شد و دست خیلی ها رو شد. طارمی که فقط می خواست خودش را تبرئه کند و از هر اتهامی مبرا کند مدام شریک جرم می تراشید. طارمی اسامی کسانی را آورد که تعدادی از آنها با این که نقشی در این نمایش نداشتند اما در تله گیر افتادند.

 

طاهری مدیر عامل پیشین پرسپولیس به حق ترین قربانی طارمی بود که در زمینه عقد قرارداد جعلی هم اعتبار باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را خدشه دار کرد و هم علی رغم سوتی هایی که داده بود و عده ای فکر می کردند او مدیری نسبتاً موفق بوده همه چیزش را زیر سؤال برد. فردوسی پور هم الحق با تیزهوشی همه مسائل را از زیر زبان طارمی کشید. ناگفته نماند که اگر این تقلب و دروغگویی به مقر فیفا بکشد پرسپولیس با ندانم کاری یک مدیر، محروم خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیس سخت در تلاش است که محرومیتش از نقل و انتقالات تابستانی را حل و فصل کند. طارمی بارها اسم هدایتی را آورد و واقعاً جای تأسف است در حالی که باشگاه مدیر و مسئول دارد چرا هدایتی باید پول طارمی را بدهد و انگار نه انگار که این باشگاه چندین میلیون هوادار دارد.

 

آیا تا بحال دیده اید که حتی باشگاههای درجه دو و سه اروپا و حتی آسیا بازیکنانش با یک هوادار قرارداد ببندند و پول زیر میزی پیشکش کنند آن وقت مدام دم از حرفه ای بودن لیگ ایران می زنند. در این گفتگو اسم صمد ابراهیمی به کرات شنیده شد. ابراهیمی وکیلی است که طارمی را به علی دایی معرفی کرد و پل رسیدن او به شهرت و ثروت بود. اما آقای گل فصل گذشته ایران حتی به وکیلش هم رحم نکرد و هر جا کم آورد او را گوشه رینگ فرستاد و البته که آقای وکیل هم کم مقصر نبود اما در نهایت طارمی می توانست این قضیه را به شکل بهتری حل و فصل کند.

 

طارمی در بخشی از صحبت هایش گفته بود که از طرف یک منبع غیر ورزشی به من گفته اند که اگر در نیم فصل دوم در پرسپولیس بمانم برایم خوب نیست و باید بروم. به نظر می رسد که طارمی در هیچ یک از تصمیماتش اراده ای از خودش نشان نداده و بر اساس حرف و حدیثات تصمیم گرفته و برای بازیکن با استعدادی مثل او که می توانست در بهترین لیگ های اروپایی بازی کند لیگ قطر آمال آرزوهای اوست. چه خوب که عادل با برنامه نود از رازهای مگوی فوتبال ایران پرده برمی دارد و توخالی بودن فوتبال ایران را به همه نشان داده و اثبات می کند.

 

 

 خبرانلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------