آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آرای کمیته انضباطی برای تیم‌های لیگ‌برتری اعلام شد



  اخبار ورزشی  ,خبرهای ورزشی , لیگ‌برتر

کمیته انضباطی آرای جدید خود را برای تیم‌های متخلف لیگ‌برتری اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ کمیته انضباطی لیگ‌برتر فوتبال ایراندر جدیدترین آرای صادر شده احکام زیر را برای تیم‌های متخلف در نظر گرفت:

 

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی از سری رقابتهای هفته 19 لیگ برتر برگزار و از سوی کاظم فراهانی، مربی تیم صنعت نفت  آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض مکرر به داور صورت گرفت که از بازی اخراج شد، وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی ، پرتاب فشفشه به تیم حریف و داوری به 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای قابل تجدید نظر است.

 

گفتنی است، تیم صنعت نفت آبادان به دلیل فحاشی یک فرد ناشناس به داور به 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد،این رای قابل تجدید نظر است.

 

کمیته انضباطی اعلام کرد که اگر رفتار تماشاگران این تیم اصلاح نشود ، تیم صنعت نفت آبادان با محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات آتی روبه رو خواهد شد.

 

همچنین به دلیل شکایت بیژن حیدری و علی میرزابیگی علیه سرمربی تیم نفت آبادان دایر بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه های گروهی و با توجه به اعلام گذشت از شکایت مستند به ماده 24 از مقررات انضباطی، قرار توقف رسیدگی صادر می شود.

 

بهروز مکوندی، مربی تیم استقلال خوزستان در دیدار برابر پدیده به دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شد، وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

ضمن اینکه تیم استقلال خوزستان به دلیل پرتاب بطری از سوی تماشاگرانش به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد،این رای قابل تجدید نظر است.

 

کمیته انضباطی اعلام کرد که اگر رفتار تماشاگران این تیم اصلاح نشود ، تیم استقلال خوزستان با محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقات آتی روبه رو خواهد شد.

 

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلف تماشاگرانش برابر تیم نفت تهران مبنی بر اهانت به کادر فنی  و مدیریت باشگاه(مسبوق به سابقه) به 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای قابل تجدید نظر است.

 

تیم گسترش فولاد تبریز به دلیل اهانت به بازیکن تیم فولاد خوزستان به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، این رای قطعی است.

 

کمیته انضباطی اعلام کرد که اگر رفتار تماشاگران این تیم اصلاح نشود ، تیم گسترش فولاد تبریز با  جرایم شدیدتری روبه رو خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------