بلاتکلیف‌ترین سوپرجام تاریخ!؛ تقابل جادوگر محبوب با سرخپوشان/ پرسپولیس جمعه قهرمان می‌شود؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی, فوتبال ایران

سوپرجام فوتبال ایران روز جمعه با هزار اما و اگر در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می‌شود، که علی کریمی در قامت سرمربی نفت رودرروی پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش  فارس، سوپرجام  فوتبال ایران در فصل 96-97 قرار است جمعه 30 تیرماه ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این مسابقه بلاتکلیف‌ترین سوپرجام تاریخ فوتبال ایران است که تا لحظه نگارش این متن هم برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار داشت! سوپرجام روز جمعه به شرطی برگزار می‌شود که دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و استقلال در آلمان لغو شود و دو تیم ( پنجشنبه) راهی آلمان نشوند!

 

اگرچه برانکو سرمربی پرسپولیس صبح روز گذشته اعلام کرد که دربی آلمان قطعا برگزار نمی‌شود اما علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم عصر دیروز از احتمال برگزاری این بازی سخن گفت!

 

دیدار پرسپولیس و نفت زیر سایه این کشمکش رسانه‌ا‌ی دربی آلمان قرار گرفته است. از نظر فنی، مسابقه دو تیم قهرمان فصل گذشته می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر با حفظ اسکلت اصلی تیم و کادرفنی، خودش را برای کسب اولین جام قهرمانی در روز جمعه آماده کرده اما نفت تهران هیچ نشانی از قهرمان جام حذفی فصل قبل ندارد. علی دایی سرمربی تیم فصل گذشته جای خود را به علی کریمی داده و برخی از بازیکنان اصلی تیم نفت هم از این تیم جدا شده‌اند. 

 

تیم نفت هم در نوعی بلاتکلیفی به سرمی‌برد. علی کریمی هنوز قرارداد رسمی با باشگاه نفت به عنوان سرمربی امضا نکرده و خودش هم مدام از احتمال کناره‌گیری‌اش سخن می‌گوید! با این حال برانکو می‌گوید «این تیم نفت حریف خطرناکی است و حریفان پرسپولیس مقابل سرخپوشان پایتخت با سرعت 200 کیلومتر در زمین می‌دوند!»

 

 برانکو روز جمعه باید مقابل یکی دیگر از شاگردان سابقش یعنی علی کریمی قرار بگیرد. جمعه برای علی کریمی جادوگر فوتبال ایران و آسیا هم می‌تواند روزی خاطره‌ انگیز باشد روزی که او مجبور است به حکم فوتبال حرفه‌ای مقابل هواداران و تیمی که دوستش دارد بایستد و برای باختنش تلاش کند. کریمی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس بوده و روز جمعه برای هواداران سخت است که او را روی نیمکت حریف ببینند. با این حال هواداران این مرتبه دوست دارند باختن علی کریمی را ببیند و جام قهرمانی را روی دستان شاگردان برانکو تماشا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------