آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

امیدوارم بتوانیم از استقلال حمایت کنیم/ به برنامه‌ریزی نیاز داریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوار است بتواند از تیم دوم تیم بزرگسالان را به خوبی حمایت کند گفت: برای پشتوانه سازی نیاز به برنامه ریزی داریم. 

محمد نوازی در گفتگو با مهر، درخصوص قرعه استقلال در دور رفت، گفت: به نظر من قرعه خوبی به این تیم افتاده است. آبی پوشان ۱۱ بازی دور رفت را در خانه برگزار میکنند و می توانند از این بازی ها استفاده لازم را برده و امتیازات خوبی را کسب کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که سال گذشته استقلال در دور رفت لیگ شانزدهم نتوانست موفق باشد، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس از بزرگان فوتبال ایران هستند و هیچ وقت از بورس نخواهند افتاد. آنها در هر شهری که بروند طرفداران خود را دارند و حضور آنها می تواند برای موفقیت این دو تیم بسیار مفید واقع شود.

 

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: آبی پوشان در ابتدای فصل گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند، اما توانستند در دور برگشت نتایج قابل قبولی کسب کنند و به مقام نایب قهرمانی لیگ شانزدهم دست پیدا کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق برگزاری دربی هشتاد و پنجم در آلمان بودید یا خیر گفت: به نظر من، دلیلی برای این وجود نداشت که این دو تیم تنها یک هفته مانده به شروع لیگ بایکدیگر بازی کنند. اعتقاد دارم عده ای به دنبال سوءاستفاده از استقلال و پرسپولیس هستند و می خواهند با این حرکت خود این دو تیم را زیر سوال ببرند. با توجه اینکه همیشه این دیدار از حساسیت بالایی برای دو تیم برخوردار است و کلمه دوستانه معنایی در بازی استقلال و پرسپولیس ندارد اگر یکی از بازیکنان دو تیم در آستانه شروع لیگ هفدهم در این بازی مصدوم می شد، چه کسی پاسخگو بود و چطور می خواستند جواب طرفداران را بدهند.

 

نوازی در خصوص حضور مجتبی جباری در  استقلال و اینکه گفته می شود او شرایط بازی های سنگین را ندارد، گفت: مجتبی را سالهاست می شناسم او بسیار باتعصب است و قطعا اگر شرایط مسابقه نداشت کادر فنی با او قرارداد نمی بست. جباری می تواند به استقلال کمک کند و پاس های طلایی اش برای آبی پوشان موثر خواهد بود. او مطمئنا در تست پزشکی شرکت خواهد کرد و همه متوجه می شوند که مجتبی می تواند این فصل برای استقلال بازی کرده و در موفقیت های این تیم نقش داشته باشد.

 

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان امید می توانند به بزرگسالان کمک کنند یا خیر، گفت: ما یک برنامه ریزی چندین ساله را می خواهیم انجام دهیم و امیدواریم با روندی که در پیش گرفته ایم در سالهای آینده نیازی به خرید بازیکنان گران قیمت نداشته باشیم و از دسترنج خودمان تیم بزرگسالان را حمایت کنیم. البته باید بپذیریم که مدیرانی که قبلا به استقلال آمده اند آنقدر گرفتار مشکلات بزرگسالان بودند که پایه ها را فراموش کردند. اما مدیر عامل حال حاضر استقلال نظر خاصی بر روی تیم های پایه دارد و امیدوارم بتوانیم در آینده ای نه چندان دور بازیکنان بزرگی را به استقلال و فوتبال ایران تحویل دهیم.

 

نوازی در پایان و در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید چه تیم هایی در پایان فصل شانس قهرمانی دارند، گفت: اگر چه کمی برای جواب این سوال زود است، اما اعتقاد دارم استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن می توانند با توجه به حضور هوادارانشان و نفراتی که جذب کرده اند تلاش زیادی کنند تا در پایان لیگ هفدهم به قهرمانی دست پیدا کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------