آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

پایان طلسم استقلال با مهدی رحمتی



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,مهدی رحمتی

استقلالی‌ها در پنالتی دادن به حریفان در فصل جاری پر تعداد کار کردند. آنها در این فصل به کرات به حریفان خود پنالتی دادند و همه این پنالتی‌ها تا قبل از هفته بیست و یکم گل شده بود. 

به گزارش ایلنا، آبی‌ها برای نخستین بار در هفته نخست مقابل صنعت نفت به تیم حریف پنالتی دادند. سپس در هفته چهارم مقابل سایپا و بعد از آن در هفته ششم مقابل پارس جنوبی. سپیدرود و پرسپولیس هم دیگر تیم‌هایی بودند که در هفته‌های هشتم و دهم مقابل آبی‌پوشان صاحب ضربه پنالتی شده و آنها را تبدیل به گل کرده بودند.

 

بعد از ۵ پنالتی که مدافعان استقلال به حریف دادند و تبدیل به گل شد، سید مهدی رحمتی در بازی با پارس جنوبی ششمین پنالتی را مهار کرد تا برای نخستین بار در این فصل حریفان استقلال موفق به استفاده از ضربه پنالتی نشده باشند.

 

سید‌حسین حسینی مقابل صنعت نفت، پارس جنوبی، سپیدرود و پرسپولیس موفق به مهار پنالتی‌ها نشد و سید‌مهدی رحمتی تنها مقابل سایپا مغلوب ضربه پنالتی شده بود.

 

رحمتی در کل بازی خوبی در دیدار با پارس جنوبی از خود به نمایش گذاشت تا هواداران استقلال او را تشویق کنند.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------