حمله 500 میلیون پوندی رئال به لیگ برتر



   اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,رئال مادرید

رئال مادرید قصد دارد در تابستان با 500 میلیون پوند به لیگ برتر هجوم ببرد و بازیکنان این لیگ را بخرد. 

به گزارش ایلنا، آنها به دنبال خرید سه بازیکن کهکشانی هستند و می‌خواهند ادن آزار را با قیمت 200 میلیون پوند بخرند. در صورت انجام این انتقال، او گران‌ترین بازیکن تاریخ خواهد شد. رئال همچنین موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام را زیر نظر دارد.

 

داوید دخئا دروازه‌بان منچستریونایتد با قیمت 100 میلیون پوند و هری کین مهاجم تاتنهام با قیمت حدود 200 میلیون پوند دیگر اهداف رئال هستند.

 

رئال در لالیگا فاصله بسیاری با بارسلونا دارد. آنها حدود چهار سال است که بازیکن گران‌قیمت نخریده‌اند و این در حالی است که دومین باشگاه دنیا از نظر کسب درآمد هستند.

 

این باشگاه اسپانیایی بیشتر از همه به دنبال کین است؛ بازیکنی که زندگی بی‌حاشیه‌ای دارد و خصوصیاتش همانی است که فلورنتینو پرس، رییس رئال می‌خواهد اما رابطه کین با تاتنهام و چشم‌انداز بازی در ورزشگاه جدید این تیم ممکن است باعث شود کین بخواهد در تاتنهام بماند. تاتنهام اعلام کرده که اگر باشگاهی بخواهد کین را گران‌ترین بازیکن دنیا کند هم قصد فروش او را ندارد. البته اگر پوچتینو به رئال برود اوضاع فرق خواهد کرد.

 

از سوی دیگر، زین‌الدین زیدان، مربی فعلی رئال آزار را می‌خواهد. همچنین نیاز فوری به خرید یک دروازه‌بان وجود دارد. حالا کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو قراردادی امضا کرده که طبق آن، مبلغ فسخش 70 میلیون پوند است. رئال مادرید همیشه دخئا را می‌خواسته است. آنها در تابستان 2015 بسیار به خرید این بازیکن نزدیک شده بودند. رئال همچنین تیبو کورتوا را به‌عنوان گزینه دیگر زیر نظر گرفته است و اگر منچستریونایتد بیش از 100 میلیون پوند بابت دخئا بخواهد، رئالی‌ها به سراغ کورتوا خواهند رفت.

 

در چهار سال گذشته، منچستریونایتد، منچسترسیتی و پاری سن‌ژرمن تبدیل به بزرگترین خرج‌کنندگان اروپا شده‌اند. رئال در این سال‌ها مخارج هنگفتی نداشته است. آنها در هفت فصل پیش تنها 172 میلیون پوند خرج کردند، یعنی حتی کمتر از آرسنال (219 میلیون پوند) و لیورپول (223). این در حالی است که منچستریونایتد در این مدت 815 میلیون پوند بازیکن خرید.

 

رئال در فصل 17-2016 هم  8/592 میلیون پوند درآمد داشت و تنها یونایتد با  3/594 میلیون پوند درآمد بالاتر از آنها بود. درآمد بالای رئال به دلیل فتح لیگ قهرمانان و لالیگا بود. با این حال آنها نتوانستند نام ورزشگاه خود را به قیمت 263 میلیون پوند به ابوظبی بفروشند و همچنین درآمد آنها از حامی مالی پیراهن بسیار کمتر از 75 میلیون پوند در سالی است که نایکی به یونایتد می‌پردازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------