استقلال با این روند نایب قهرمان می‌شود



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی, استقلال

مجید نامجومطلق می‌گوید استقلال پیشرفت محسوسی داشته است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز آبی ها در آبادان و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف صنعت نفت می روند. مجید نامجو مطلق پیشکوست استقلال، حرف های امیدوار کننده ای درباره این تیم می زند.

 

او می گوید: « تیم چند هفته ای خوب نتیجه نگرفته بود ولی مقابل پارس جنوبی عالی بود و من فکر می کنم این روند ادامه داشته باشد. استقلال شرایط خوبی دارد و حداقل می تواند در لیگ برتر نایب قهرمان شود. فکر می کنم اگر این روند ادامه پیدا کند استقلال می تواند بعد از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گیرد. البته در حال حاضر رقبای سرسختی مثل فولاد و ذوب آهن هم دارد.» مطلق اضافه می کند: « فاصله اسقتلال و پرسپولیس زیاد است و تنها 10 هفته به پایان لیگ برتر مانده است.

 

باید واقع بین بود و نباید حرفی زد که قول الکی به هواداران باشد. استقلال اگر از ابتدای فصل همینطور بازی می کرد قطعا الان شانس قهرمانی داشت ولی حالا فاصله زیاد است.» او درباره شانس استقلال برای قهرمانی در حذفی می گوید: «فعلا که یک روند خوب را در بازی های استقلال می بینیم.

 

بازی در آبادان سخت است ولی چیزهایی در استقلال می بینم که امیدوارم کننده است. استقلال با روند اصولی فوتبال بازی می کند. می بینیم در بازی تیم چیزهایی رعایت می شود که در گذشته وجود نداشت. استقلال به خوبی حفظ توپ می کند. تنوع تاکتیکی را هم به وضوح می بینیم. تفکر کادر فنی را خیلی خوب در بازی های استقلال می بینم. این تیم با طرح و برنامه کار می کند. »

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------