آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

گرشاسبی: همه بازیکنان تمدید می‌کنند/ در قطر از سعودی‌ها میزبانی می‌کنیم



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر تیمش در دور بعد لیگ قهرمانان آسیا با عربستانی‌ها روبه‌رو شود قطر میزبان خواهد بود.

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و جلسه‌ای که چند روز قبل در وزارت ورزش و جوانان درباره میزبانی نمایندگان ایران از عربستانی‌ها برگزار شد به صحبت پرداخت. سرپرست پرسپولیس در این گفت‌وگو درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس تا پیش از داربی و این که آیا این باشگاه خواهان دریافت جام در این بازی است، اظهار کرد: ما به قوانین سازمان لیگ احترام می گذاریم.

 

در ادامه‌ گفت‌وگوی خبرنگار ایسنا را با حمیدرضا گرشاسبی را می‌خوانید:

 

* روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای در محل باشگاه پرسپولیس درباره آمادگی باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، درباره این جلسه صحبت کنید.

از قبل مشخص کرده بودیم که چه کارهایی را باید برای حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم. یعنی هم مباحث میزبانی و هم اعزام‌هایی که باید انجام شود را در جلسه روز گذشته بیش‌تر بررسی کردیم تا در میان اعضای باشگاه یک تقسیم وظایف مشخصی انجام شود. درباره میزبانی از تیم‌هایی که به ایران می‌آیند بحث و تبادل نظر کردیم تا بتوانیم شرایط مطلوبی را برای آن‌ها فراهم کنیم.

 

* درباره لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای هم با آقای داورزنی برگزار کردید تا در مورد مناقشه ایران و عربستان و میزبانی نمایندگان ایران از عربستانی‌ها و کشورهای ثالث صحبت کنید، در این جلسه چه مسائلی صحبت شد؟

در آن جلسه بحث مفصلی انجام شد. آقای تاج گزارشی از جلسه‌ای که در آن شرکت کرده بودند دادند، قبلا هم مصوب شده بود که همه مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار شود و قوانین لیگ قهرمانان آسیا هم همین را تایید می‌کند و باید بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما در حال‌ حاضر عربستانی‌ها  اصرار دارند که سیاست را وارد ورزش کنند و می‌خواهند در کشور ثالث برابر نمایندگان ما بازی کنند.

 

آن‌ها با فشار سیاسی تلاش کردند خواسته‌های خود را به کرسی بنشانند. انتظار ما این بود که AFC و کمیته‌ هیات اجرایی تصمیمی که گرفته بودند که بازی‌ها رفت و برگشت باشد همان را به قوت خود نگه دارند و سیاست را از ورزش دور کنند. لذا خواسته ما این بود؛ که آقای تاج هم پیگیر این مساله است. در نهایت هم اگر این اتفاق رخ نداد و ما مجبور شدیم در کشور ثالث از عربستان میزبانی کنیم، اگر در دور بعد برابر عربستانی‌ها قرار گرفتیم قطر را به عنوان کشور میزبان انتخاب خواهیم کرد.

 

* پیشنهادی هم از باشگاه دیناموزاگرب کرواسی برای محمد انصاری و محمد صادقی آماده است، این پیشنهاد چقدر جدی است؟

هنوز خبری نیست. پیشنهاد می‌آید اما به خاطر این که ما از دو پنجره محروم هستیم و تا زمانی که این  موضوع تعیین تکلیف قطعی نشود نمی‌توانیم تصمیم قطعی بگیریم.

 

* روز گذشته برانکو ایوانکوویچ در مورد تمدید قرارداد بازیکنان گفت‌ "هر کسی می‌خواهد می‌تواند از پرسپولیس برود". آیا تا به حال برای تمدید قرارداد بازیکنان کاری کرده‌اید؟

این حرف آقای برانکو نشان می‌دهد که همه تمدید خواهند کرد، چرا که اگر بازیکنان دل‌شان با تیم نبود، این تیم الان این جایگاه و فاصله امتیاز را با تیم‌های پایینی نداشت. برای تمدید قرارداد هم زمان داریم و باید در چهار ماه آینده کارهای تمدید قرارداد بازیکنان را انجام دهیم. هیچ مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

 

* با این روندی که پرسپولیس طی می‌کند احتمال دارد که این تیم در داربی و پنج هفته‌ باقی‌ مانده به پایان فصل قهرمان لیگ شود. آیا درخواستی به سازمان لیگ برای دریافت جام در آن بازی داده‌اید؟

نه. ما این کار را نمی‌کنیم و به قوانین سازمان لیگ احترام می‌گذاریم. یعنی تا زمانی  که لیگ به پایان نرسد کار قشنگی نیست که بخواهیم جام را بگیریم. ما به همه رقیبان احترام می‌گذاریم.

 

* یعنی می‌خواهید  در بازی آخر جام را به شما بدهند؟

بله. قطعا باید این اتفاق رخ دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------