آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

فرصت طلایی برای شفر و استقلال/ حمله به قلعه امیر و جایگاه سومی



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی ,شفر و استقلال
استقلال و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز حساس‌ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر از نظر شرایط جدولی در اصفهان و بین ذوب‌آهن و استقلال برگزار می‎شود. شاگردان قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم رویایی خود به رده سوم جدول رسیده‌اند و فردا می‌توانند از توقف امروز فولاد خوزستان استفاده کنند و با پیروزی بر استقلال با 38 امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند. البته استقلالی‌ها هم می‌توانند با بردن ذوب‌آهن در فولادشهر به بهترین و بالاترین رتبه خود در این فصل برسند.

 

بالاترین رتبه‌ای که شاگردان وینفرد شفر تا امروز در لیگ هفدهم داشته‌اند رتبه چهارم بوده است. آنها در هفته هجدهم و پس از تساوی با تراکتورسازی در تبریز به رده چهارم رسیدند اما توقف در برابر سایپا در آزادی آنها را به رده ششم فرستاد. با این حال یک پیروزی خوب 4-0 برابر پارس جم باعث شد تا استقلال شانس صعود به رده‌های بالاتر را پیدا کند. حالا آبی‌ها این فرصت را دارند که فردا با پیروزی بر ذوب‌آهن، 35 امتیازی شوند و با توجه به تفاضل گل بالاتر از این تیم و سایپا، برای اولین در لیگ هفدهم به رده سوم جدول برسند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------