آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آمار ضعیف لیونل مسی در کورنیا



  اخبار,ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,لیونل مسی
مهاجم بارسلونا در ورزشگاه کورنیا تنها دو گل به ثمر رسانده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، لیونل مسی به همراه بارسلونا امشب (یک‌شنبه) برابر اسپانیول قرار می‌گیرد. مهاجم آرژانتینی در ۳۰ بازی ۲۱ گل مقابل تیم کاتالانی به ثمر رسانده است (در همه رقابت‌ها). اسپانیول ششمین تیمی است که مسی بیش از همه دروازه‌شان را باز کرده است. این تیم پشت سر سویا (۲۹ گل)، اتلتیکومادرید (۲۷ گل)، رئال مادرید (۲۵ گل)، والنسیا (۲۴ گل)، اتلتیک بیلبائو (۲۳ گل) و اوساسونا (۲۳ گل) قرار دارد.

 

از ۲۱ گلی که ستاره آرژانتینی به ثمر رسانده است، ۱۸ گل در نوکمپ بوده است. او دوبار در ورزشگاه کورنیا ال پرات و یک بار در الیمپیکو لوییس کمپانیس گلزنی کرد. مهاجم بارسلونا در فصل ۱۴ - ۲۰۱۳ یک پنالتی‌ در پیروزی یک بر صفرشان در ورزشگاه کورنیا زد و سپس یک فصل بعد گل دوم تیمش را در یک بازی گروهی به ثمر رساند.

 

مسی در حالی برابر دیگو لوپس (دروازه بان اسپانیول) قرار خواهد گرفت که دو هفته‌ پیش در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پنالتی‌اش را مهار کرده بود. این موضوع به ‌اسپانیول کمک کرد تا پس از ۹ سال فاتح داربی کاتالونیا شود.

 

دروازه‌بان ‌اسپانیول با وجود درخشش در کوپا دل ری، در لالیگا خوش شانس نبود و ۶ بار دروازه‌اش برابر سویا ولگانس باز شد. ضعف خط دفاعی تیم کاتالانی باعث رقم خوردن چنین گل‌هایی شد. لوییس امیدوار است خط دفاعی در دیدار امروز کم‌تر اشتباه کند و اجازه ندهد مسی برای سومین‌بار در کورنیا گلزنی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------