جهانبخش:درباره آینده‌ فوتبالی‌ام هنوز تصمیمی نگرفته‌ام/ در روسیه ظرفیت فوتبال ایران را نشان می‌دهیم



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , جهانبخش
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و آقای گل لیگ هلند گفت: به روسیه می‌رویم تا ظرفیت فوتبال ایران و فرهنگ کشورمان را به دنیا نشان دهیم. 

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش در نشست خبری و در پاسخ به سوال ایسنا درباره مقصد بعدی‌اش گفت: جواب دادن به این سوال الان مشکل است چون تا آخرین بازی لیگ خیلی تمرکزم را نگذاشتم برای مقصد بعدی و فقط خواستم تیمم موفق باشد. وقتی به عنوان اولین ایرانی و آسیایی به عنوان آقای گلی در یک لیگ اروپایی رسیدم قطعا خیلی اتفاق‌های مثبت تری پیش رویم است و قرار است اتفاق بیفتد. صحبت‌هایی شده و علاقه‌هایی هست اما فعلا تعطیلات هست و از پس فردا در تیم ملی هستم و تمرکزم روی جام جهانی است.

 

او افزود: هنوز با مدیربرنامه‌ام درباره آینده حرف نزده‌ام و قطعا در روزهای آینده این کار را صورت می دهم و نمی‌خواهم عجله کنم چون می‌خواهم روندم را حفظ کنم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشم.

 

ملی‌پوش فوتبال ایران همچنین درباره آینده تیم ملی بعد از جام جهانی و حضور کی‌روش گفت: تصمیم گیرنده این مساله من نیستم اما به عنوان بازیکن تیم ملی باید بگویم چند سال است شرایط خوبی در آسیا و جهان داریم و نمی‌شود از تاثیر کی‌روش چشم پوشی کرد. حضور خود در جام جهانی و بعد از آن جام ملت‌ها با این تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. موفقیت ایران در سال‌های اخیر به خاطر تلاش بی وقفه این سال‌هاست و قطعا حضور کی‌روش خیلی موثر بوده است.

 

جهانبخش درباره تجربه حضورش در جام جهانی 2014 در جام جهانی پیش رو گفت: در 19 سالگی این شانس را داشتم که به جام جهانی بروم. در داخل و بیرون زمین چیزهای زیادی یاد گرفتم و سعی می‌کنم این تجربه را در مقاطع بعدی هم استفاده کنم. فقط نه از من بلکه از تیم ملی انتظار زیادی در جام جهانی هست. مسئولیت همه ما سنگی‌تر است. هر وقت فرصت بازی داشته باشم با افتخار برای تیم ملی و اهتزاز پرچم ایران کار می‌کنم. این جام جهانی نسبت به گروه ما جذابیت بیشتری برای مردم دارد و ما تلاش می‌کنیم استعداد و ظرفیت فوتبال ایران را به دنیا نشان دهیم.

 

ملی‌پوش ایرانی آلکمار درباره رویارویی با حکیم زیخ مراکشی در جام جهانی گفت: در سخت‌ترین گروه جام جهانی هستیم که یک بعد مثبت دارد و آن برای مردم جذاب است. بازی برابر بهترین تیم‌ها و بازیکنان دنیا برای مردم جذابیت دارد. تمام تلاش ما این است که از آبروی ورزش ایران و فرهنگ کشورمان دفاع کنیم. می‌رویم که نشان دهیم چرا چند سال بهترین تیم آسیا هستیم. زیخ در آژاکس بازی می‌کند و من برابرش بازی کرده‌ام همین طور بازیکنان دیگری از اسپانیا و پرتغال که بازی برابر آنها جذابیت زیادی برای مردم دارد.

 

او درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی در روسیه گفت: خیلی سخت است. کادر فنی همیشه گفته تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. 4 سال قبل برابر آرژانیتن باختیم اما چون مردم دیدند تمام تلاش‌مان را کردیم از ما استقبال کردند. امیدواریم امسال هم اول عملکرد خوبی داشته باشیم و بعد هم نتایج خوبی بگیریم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم اتفاق‌های خوی برای تیم ملی رخ دهد.

 

بازیکن تیم ملی ایران که در مراسم معرفی سفیر برند کلییر در ایران شرکت کرده بود، درباره حضورش به عنوان سفیر ایرانی این برند گفت: خوشحالم که از سوی کلییر شرایطی فراهم شد که این جا باشم و خوشحالم که این اتفاق با آقای گلی من در هلند تقارن پیدا کرد. روحیات این برند با روحیات خودم مشابه بود و من همیشه از این محصولات استفاده می‌کردم. او سپس درباره همکاری‌اش با این برند و ویژگی‌های آن توضیحاتی داد.

 

جهانبخش در ادامه گفت: همیشه دوست داشتم به عنوان یک فوتبالیست، آراسته باشم. این مساله اعتماد به نفس را هم بیشتر می‌کند. فوتبالیست‌های جوان هم می‌توانند با تلاش و اعتماد به نفس به پیشرفت برسند.

 

 جهانبخش درباره ورودش به دنیای تبلیغات هم گفت: قدم بزرگی برای من بود که وارد دنیای تبلیغات شوم. خیلی برایم مهم بود که کدام برند را انتخاب کنم. دوست داشتم برندی را انتخاب کنم که به روحیات خودم شبیه باشد. برند کلییر نگاه مثبتی به خدمت به مردم دارد.

 

در ادامه مراسم اوزگور کولوکفاکی مدیر شرکت کلییر در ایران درباره موفقیت جهانبخش در لیگ برتر فوتبال هلند صحبت کرد و به او تبریک گفت. او سپس درباره پیشینه برند کلییر و تکنولوژی آن که از سال 2006 در ایران فعال است، توضیحاتی ارائه کرد.

 

او سپس گفت: علیرضا روحیه قهرمانی دارد و ما خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که کنار ماست. وقتی تصمیم گرفتیم برند خود را تقویت کنیم به بازیکنان ایرانی نگاه کردیم و جهانبخش را برگزیدیم چون هم در ایران و هم جهان خیلی موفق بودند. همه ایرانی‌ها او را دوست دارند و انتخاب اول‌شان علیرضا بود. روحیه قهرمانی و موهای زیبایش باعث شد که انتخاب ما او باشد. معتقدیم علیرضا و رونالدو در یک تیم خوب با هم هستند.

 

کولوکفاکی درباره این که تمایلی برای کمک به پیشرفت اقتصاد ورزش ایران دارد گفت: استفاده از جهانبخش به نوعی کمک به اقتصاد ورزش ایران است و ما کمپین های مختلفی داشته‌ایم. اینها مثالهای خوبی برای همین مساله است.

 

در ادامه کلیپ تبلیغاتی "کلییر" با تصاویری از کریستیانو رونالدو و علیرضا جهانبخش و تیزر تلویزیونی برند کلییر پخش شد. در ادامه ویدئویی که برای حمایت از تیم می فوتبال ایران در جام جهانی تهیه شده بود، در سالن پخش شد. جهانبخش در این کلیپ حضور پررنگی دارد و قرار است بزودی این کلیپ منتشر شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------