درخواست 3/7 میلیاردی قلعه نویی مذاکره را به هم زد



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی , قلعه نویی
دلیل تاخیر در توافق نهایی قلعه‌نویی با سپاهان درخواست سنگین مالی وی از باشگاه است. 

به گزارش ایلنا، بحث پیوستن قلعه‌نویی به سپاهان از هفته‌ها قبل مطرح بود و حتی پیش از پایان لیگ برتر این موضوع رسانه‌ای شد که سپاهانی‌ها به دنبال بازگرداندن مربی موفق سابق خودشان هستند تا با کمک او بتوانند دوباره چهره یک مدعی در لیگ برتر بگیرند.

 

با وجود گذشت بیش از 3 هفته از پایان لیگ برتر و اتمام کار سپاهان در فصل هفدهم، هنوز انتظارها برای معرفی قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید این تیم به نتیجه نرسیده است و مسئولان باشگاه هر روز وعده زمان دیگری را برای مشخص شدن کار سرمربی جدید می‌دهند و طبق آخرین صحبت‌های تابش، سرمربی جدید باشگاه روز پنجشنبه معرفی خواهد شد.

 

خبرهای رسیده از اصفهان حکایت از ان دارد که مشکل میان قلعه‌نویی و سپاهان که مانع از توافق نهایی می‌شود، مبلغ قرارداد وی است که اختلاف زیادی میان طرفین وجود دارد.

 

قلعه‌نویی برای بستن قرارداد مبلغ 3/7 میلیاردی طلب کرده است که باشگاه سپاهان راضی به پرداخت چنین مبلغی به وی نشده است و قصد دارد نهایتا با 2 میلیارد سر و ته قضیه را هم بیاورد که این اختلاف 1/7 میلیاردی میان سپاهان و قلعه‌نویی فاصله انداخته است.

 

با این وجود سپاهانی‌ها همچنان به توافق با قلعه‌نویی امیدوار هستند و قصد دارند با برگزاری جلسات مذاکره بیشتر تا حد ممکن از وی تخفیف بگیرند و قرارداد ببندند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------