قدوس: صحبت‌های کی‌روش اعتماد به نفسم را بالا برد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,قدوس
هافبک ایرانی شاغل در لیگ سوئد درباره دعوت به تیم ملی ایران به صحبت پرداخت.

 به گزارش ایسنا و به نقل از سایت SVT سوئد، سامان قدوس یکی از بازیکنانی است که نام او در فهرست تیم ملی ایران برای جام جهانی قرار دارد. او امیدوار است بتواند تیم ملی ایران را در جام جهانی روسیه همراهی کند. 

 

او درباره انتخاب تیم ملی ایران به جای سوئد گفت: ایران تنها انتخاب ممکن برای من بوده است و وقتی ایران را انتخاب کردم فشار زیادی روی من بود. سوئدی‌ها هیچ تلاشی در این راستا نکردند و ارتباطی نیز برقرار نشد و من البته خوشحالم که در این مدت برای تیم‌هایی که داشتم بازی کردم. فشاری که رسانه‌ها روی من قرار دادند عادلانه نبود. 

 

قدوس در ژانویه ۲۰۱۷ به اردوی تیم ملی سوئد دعوت شد و برای این تیم نیز در دو دیدار غیررسمی بازی کرد و در ادامه او مورد توجه کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفت تا نام او برای بازی‌های دوستانه قبل از جام جهانی در فهرست این مربی پرتغالی قرار گیرد.

 

این بازیکن ایرانی اضافه کرد: این که مربی مستقیم با شما صحبت کند اعتماد به نفستان را بالا می‌برد و این دقیقا همان اتفاقی بود که برای من رخ داد. کی‌روش فقط نحوه قرار گرفتن من در ترکیب تیمش را تشریح کرد، چگونه باید بازی کنم و چه موفقیت‌هایی می‌توانم به دست آورم. او مرا فقط به‌ لحاظ کلامی متقاعد نکرد و واقعاً می‌خواست به تیم ملی ایران بیایم و نشان دهد که چگونه خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------