پرسپولیس چه ترفندی برای جذب بازیکن می‌زند؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره نحوه جذب بازیکن توسط پرسپولیس در طول محرومیتش از پنجره نقل و انتقالاتی توضیح داد. 

به گزارش ایسنا، باشگاه پرسپولیس که به خاطر تخلف در انتقال مهدی طارمی به ریزه‌اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. این دو پنجره شامل پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ هفدهم و پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم است اما با وجود این محرومیت پرسپولیس دیروز (سه‌شنبه) مهدی شیری، بازیکن تیم پیکان را به خدمت گرفت.

 

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره نحوه جذب بازیکن توسط پرسپولیس در طول محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی،‌ اظهار کرد: دیگر قرارداد داخلی و غیر داخلی نداریم. قرارداد به دو بخش انعقاد و ثبت تقسیم می‌شود که باشگاه پرسپولیس از ثبت قرارداد در دو پنجره نقل و انتقالات محروم است اما این باشگاه در انعقاد قرارداد مشکلی ندارد. مهدی شیری هم با این باشگاه قرادادش را منعقد کرده ولی نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

 

او همچنین تاکید کرد: انعقاد قرارداد رسمی است و بازیکن پس از آن نمی‌تواند با نادیده گرفتن قرادادش، با باشگاه دیگری قراداد امضا کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------