آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

گرشاسبی : بهتر شد که به الدحیل خوردیم/ پیگیری تغییر زمان بازی جواب نمی‌دهد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گرشاسبی
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از رویارویی با تیم الدحیل قطر هراسی نداریم گفت: تیمی که می خواهد به فینال برود و قهرمان شود نباید برایش فرق کند چه حریفی دارد.

حمیدرضا گرشاسبی پس از مشخص شدن حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به هر حال تیم الدحیل یکی از تیم های خوب این دوره از مسابقات است که نتایج خوبی هم کسب کرده اما برای تیمی که می خواهد فینالیست شود فرقی نمی کند چه تیمی حریفش باشد.

 

گرشاسبی ادامه داد: اگر پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود قطعا تیم را تقویت خواهیم کرد تا حضور مقتدرانه ای در این مرحله داشته باشیم. اگر هم این اتفاق نیفتاد با همین موجودی که داریم تمام تلاشمان را خواهیم کرد که خوب بازی کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برای تیمی که می خواهد به فینال راه پیدا کند و به مقام قهرمانی برسد فرقی نمی کند حریفش چه تیمی باشد. 

 

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر خاطرنشان کرد: از نظر من بهتر شد که به تیم الدحیل خوردیم چرا که در دیدار برگشت میزبان هستیم و می توانیم با استفاده از حمایت تماشاگران و همت بازیکنان به مرحله بعد صعود کنیم. 

 

گرشاسبی در پاسخ به این پرسش که آیا برای تغییر زمان بازی برگشت که مصادف با شب تاسوعا شده رایزنی نخواهید کرد گفت: براساس تجربه ای که از قبل وجود دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا به این درخواست ترتیب اثر نمی دهد. در گذشته هم بازی تیم ملی با ازبکستان و یک دیدار استقلال در سالهای گذشته هم همین شرایط را داشت و با وجود پیگیری ها و نامه نگاری هایی که صورت گرفت اما کنفدراسیون آسیا درخواست ما را نپذیرفت. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------