شفر جانشین نورافکن را انتخاب کرد/ جانشین امید از پارس می‌آید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
امید نورافکن از بلژیک پیشنهاد دارد و به زودی از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ به نظر اولین اقدام شفر در نقل‌وانتقالات بین دو فصل، پر کردن جای خالی امید نورافکن است. بازیکن مستعد ۲۱ ساله‌ای که احتمالا استقلال را به مقصد شارلوای بلژیک ترک خواهد کرد. این طور که شنیده شده، شفر برای جانشین نورافکن سراغ بهترین دفاع چپ لیگ برتر رفته است. میثم تیموری بازیکن ۲۵ ساله پارس‌جنوبی‌جم که فصل قبل در ۱۹ بازی تیم‌اش دفاع چپ بازی کرد، مهم‌ترین گزینه استقلال در نقل‌وانتقالات است. 

 

امید در ۲۴ بازی استقلال که حضور داشت یک گل زد و یک پاس گل داد. که میثم تیموری در خلق چنین آماری ناکام ماند و روی گل‌های پارس‌جنوبی‌جم تاثیر مستقیمی نداشت. ولی تیموری در ارسال پاس‌های کلیدی تبحر بالاتری از نورافکن دارد و طبق آمار متریکا در جریان هر مسابقه نزدیک به دو برابر امید، با پاسی تماشایی گره دفاع حریف را باز کرده است. از دیگر برتری‌های میثم تیموری نسبت به نورافکن، حضور فعال‌تر و پررنگ‌تر در کارهای تدافعی است.

 

نزدیک به دو برابر نورافکن نبردهای دفاعی یک مقابل یک را پیروز می‌شود، روی هوا سه‌دهم بیشتر از نورافکن ضربه سر می‌زند و در هر بازی هم سه عملکرد دفاعی بیشتر از امید دارد. ضمن اینکه در جریان بازی هم فعال‌تر است و ۱۴ بار در طول نود دقیقه بیشتر از نورافکن توپ را لمس می‌کند. ضعفی که تیموری نسبت به نورافکن در آمارهای انفرادی دارد به تعداد شوت، دقت پاس و دریبل موفق مربوط می‌شود که به جز دقت پاس، در سایر موارد خیلی قابل لمس نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------