واریز سی میلیارد به حساب فدراسیون های ورزشی/ پاداش دختران تیم ملی فوتسال پرداخت شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم ملی فوتسال
ژاله فرامرزیان گفت : خوشبختانه تمام مطالبات فدراسیونها مطابق برنامه تامین و پرداخت شده است و کمک های وزارتخانه تحت عنوان فرایند توزیع کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها در راستای بودجه ریزی عملیاتی صورت می گیرد. 

به گزارش ایسنا، معاون وزیر ورزش و جوانان افزود : در دو ماه فروردین و اردیبهشت در دو نوبت و مجموعا سی میلیارد تومان به حساب فدراسیون های ورزشی برای آماده سازی تیم ها و برگزاری اردوها جهت بازیهای آسیایی واریز  شده است.

 

فرامرزیان همچنین از بودجه اختصاصی ورزش زنان و نظارت بر  نحوه تخصیص آن در فدراسیون ها توسط معاونت امور بانوان و معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: سهم بودجه ورزش زنان در فدراسیون ها مشخص و نحوه هزینه کرد آن کاملا روشن و مطابق دستور العمل است.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین  از تامین منابع مالی برای خرید سکه های پاداش قهرمانان مراسم تجلیل خبر داد و افزود: نقدینگی همه فدراسیون هایی که در مراسم تجلیل حواله خود را دریافت کردند به حسابشان واریز شده است و باید بلافاصله نسبت به خرید سکه و تحویل پاداش قهرمانان مطابق نظام نامه اقدام کنند.

 

فرامرزیان درباره تقدیر وزارت ورزش و جوانان از دختران تیم ملی فوتسال ایران که برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شدند گفت : با وجود اینکه این قهرمانی در سال 97 اتفاق افتاد ، ولی با تاکید ریاست جمهور و آقای دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پاداش این قهرمانان هم به همراه دیگران برای  تجلیل از کار بزرگی که صورت گرفت پرداخت شد و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------