تاج در ترکیه دچار عارضه قلبی شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تاج
مشاور رئیس و مسئول حوزه ریاست فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت رییس فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، امیر مهدی علوی، در این باره عنوان کرد: رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته در ترکیه، دچار عارضه قلبی شدند و بلافاصله توسط آقای ساکت، دبیرکل فدراسیون و آقای خراطی، مدیر دپارتمان تیم‌های ملی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استانبول انتقال یافتند. 

 

وی ادامه داد: کادر پزشکان در بیمارستان پس از شور و تشکیل کمیسیون تصمیم به انجام عمل آنژیوگرافی گرفتند تا وضعیت جسمانی آقای تاج را به صورت دقیق‌تر زیر نظر داشته باشند. 

 

علوی افزود: خوشبختانه با رسیدگی به موقع کادر بیمارستان و رفع گرفتگی یکی از عروق اصلی، در حال حاضر وضعیت عمومی رییس فدراسیون در شرایط با ثباتی قرار گرفته است. 

 

وی ادامه داد: دکتر سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر داورزنی، معاون محترم وزیر ورزش و جوانان و همچنین کنسولگری ایران در ترکیه در ساعات اخیر پیگیری ویژه‌ای را درباره وضعیت جسمانی رییس فدراسیون داشته‌اند که کمال تشکر را از این عزیزان داریم. 

 

علوی بیان داشت: همچنین آقای کارلوس کی روش هم در حالیکه تیم ملی برنامه فشرده‌ای در ارد‌و داشته طی ساعات اخیر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند و از نزدیک پیگیر وضعیت رییس فدراسیون شده‌اند. ضمن اینکه مصطفی دنیزلی هم از دیگر افرادی بوده که در تماس مکرر تلفنی با بیمارستان و اعزام یک تیم پزشکی مخصوص پیگیری‌های مستمری را انجام داده است. علاوه بر این، از باشگاه بشیکتاش ترکیه و همچنین فدراسیون فوتبال ترکیه هم‌ نمایندگانی در بیمارستان حضور یافته اند‌‌. 

 

وی درباره زمان ترخیص رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در آخرین تماس با دبیرکل محترم فدراسیون، ایشان عنوان کردند که به لطف پروردگار و تلاش تیم پزشکی وضعیت جسمانی آقای تاج پایدار شده است. با این وجود، نظر قطعی درباره زمان ترخیص ایشان پس از اعلام پزشک و در ساعات آینده اعلام خواهد شد. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------