بی‌خبری باشگاه پرسپولیس از حکم دادگاه CAS/محرومیت پابرجا می‌ماند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
هرچند هنوز دادگاه عالی ورزش به صورت رسمی حکم مربوط به محرومیت پرسپولیس را اعلام نکرده ولی بعید است پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود. 

به گزارش مهر، تخلف باشگاه پرسپولیس در انتقال مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور ترکیه در تابستان سال ۹۵ سبب شد تا این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال مجرم شناخته شود. از این رو از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد تا نتواند در زمستان سال گذشته و همچنین تابستان سال جاری بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند.

 

پیگیری های حمیدرضا گرشاسبی پس از تغییر وکیل بین المللی باشگاه پرسپولیس برای تغییر حکم فیفا از سوی دادگاه بین المللی ورزش در چند ماه گذشته بیش از پیش شده بود تا سرپرست سرخپوشان پایتخت مجبور شود به سوئیس رفته و در جلسه با حقوقدان دادگاه CAS شرکت کند.

 

حضور گرشاسبی در سوئیس باعث بروز امیدواری هایی در اردوگاه سرخپوشان پایتخت شد تا خیلی‌ها امیدوار به بخشش این محرومیت شوند.

 

با این حال دادگاه CAS هنوز به صورت رسمی حکمی را اعلام نکرده تا مسئولان پرسپولیس مذاکره با یکی دو بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ را برای پیوستن به پرسپولیس به تعویق بیندازند.

 

یک منبع موثق در گفتگو با خبرنگار مهر، حکم کمیته انضباطی فیفا توسط دادگاه CAS مورد تایید قرار گرفته‌ است و دلایل سرخپوشان برای لغو محرومیت قبول نشده تا این تیم همچنان دوران محرومیت خود را پشت سر بگذارد. با این حال گفته می شود پرسپولیسی ها تا عصر فردا هم منتظر خواهند ماند تا دادگاه بین المللی ورزش بطور رسمی در این باره اظهار نظر کند و آن را رسانه ای کنند.

 

این در حالی است که پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد: تا این لحظه هیچ خبری از دادگاه ورزش دریافت نکرده ایم و تفاوتی نسبت به گذشته رخ نداده است که بخواهیم آن را اعلام کنیم. پس هنوز احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------