خودم را جلوی درب باشگاه استقلال آتش می‌زنم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

عضو کادر فنی استقلال خوزستان :

خودم را جلوی درب باشگاه استقلال آتش می‌زنم

وضعیت باشگاه استقلال خوزستان هنوز مشخص نیست و مشکلات این تیم و مباحث مالی با آمدن گروه جدید هم برطرف نشده است. 

به گزارش ایلنا، وضعیت باشگاه استقلال خوزستان هنوز مشخص نیست و مشکلات این تیم و مباحث مالی با آمدن گروه جدید هم برطرف نشده است. جدا از دعوای ویسی با مدیرعامل و مالک استقلال خوزستان و آمدن صمد مرفاوی به این تیم هنوز کادرفنی سابق این باشگاه به دنبال مطالبات خود و با این تیم مشکل دارند.

 

علی موسوی، عضو کادرفنی عبدا... ویسی و سیدسیروس پورموسوی که در بخش تدارکات این تیم به عنوان ماساژور طی پنج سال اخیر در استقلال خوزستان مشغول به فعالیت بوده و هنوز موفق به دریافت مطالباتش نشده است، در این خصوص گفت: من پنج سال است که ماساژور استقلال خوزستان هستم و تنها درآمد من از این راه است که سه سال است پول و مطالبات من و دیگر ماساژورها و تدارکات تیم را نمی‌دهند.

 

وی افزود: برای قرارداد امسال حدود 10 ماه است که هیچ دریافتی نداشتیم و واقعا شرایط ما را درک نمی‌کنند و متوجه نمی‌شوند که ما مثل فوتبالیست‌ها نیستیم و زندگی‌مان با توپ جمع کردن و ماساژ دادن بازیکنان می‌گذرد. طی این چند سال سختی زیادی کشیدیم اما شرایط ما برای هیچکدام از مسئولان مهم نیست.

 

این عضو کادرفنی باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: بیش از صدبار به باشگاه رفتم اما هیچکس نیست که جواب من را بدهد. از ابتدای ماه رمضان و در این گرمای اهواز از صبح تا ظهر جلوی درب باشگاه هستم اما یا مدیرعامل تهران است و یا در خارج از کشور حضور دارد و یا اینکه از داخل خانه مصاحبه می‌کنند.

وی افزود: همسر من باردار است و بابت هزینه‌های درمانی او مانده‌ام. شش ماه است که اجاره خانه‌ام عقب افتاده و صاحب‌خانه‌ام حکم تخلیه گرفته و تهدید کرده که وسایلم را بیرون می‌ریزد. به این مسائل اضافه کنید پدر و مادر پیری که دارم و باید از آنها هم مراقبت داشته باشم. من این حرف‌ها را می‌زنم اما انگار برای هیچکدام از آن‌ها مهم نیست.

 

در این گرما از بس که جلوی در باشگاه ایستادم سوختم اما هیچکس دلش برای من نسوخت. استقلال خوزستان زندگی من را نابود کرد و آواره شدم. اگر این طور پیش برود و بازهم کسی نباشد که به حرفم گوش کند و کاری برای مطالبات من انجام ندهد خودم را جلوی درب باشگاه استقلال خوزستان آتش می‌زنم تا دیگر این‌طور به خاطر این بی‌توجهی شرمنده همسر و خانواده‌ام نباشم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------