آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کعبی: فوتبال ایران آلوده و کثیف است/ از جریمه و حکم جلب نمی‌ترسم



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کعبی
بازیکن سپیدرود می‌گوید همیشه حامی افرادی مانند علی کریمی، علی دایی و تمام کسانی که در فوتبال ایران زحمت کشیدند، است. 

حسین کعبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تمرین امروز (چهارشنبه) سپیدرود گفت: خدارا شکر تمرین شادابی داشتیم. ما وضعیت خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در بازی فردا (پنج‌شنبه) سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی فردا بازی سنگینی است و کار سختی را پیش رو داریم. بازیکنان هم قسم شدند که به خاطر شرایط تیم و آقای کریمی سه امتیاز بازی را بگیریم. البته یک امتیاز هم برای ما حکم سه امتیاز را دارد.

 

او درباره اتفاقاتی که در هفته اخیر برای علی کریمی سرمربی سپیدرود رخ داده اظهار کرد: ۱۰۰ درصد حامی علی کریمی هستم. البته من از قبل حامی علی کریمی، علی دایی و تمامی افرادی که در فوتبال ما زحمت کشیدند بودم. افرادی که در ورزشگاه به علی دایی فحش می‌دهند باید بدانند که ناموس علی دایی ناموس ما است. علی دایی باید مجسمه‌اش ساخته شود. علی کریمی باید مجسمه‌اش ساخته شود اما به او حمله می‌کنند. من شخصا از این افراد حمایت می‌کنم البته این افراد به حمایت من نیاز ندارند. در حال حاضر تمام تمرکز من به فوتبال است و به حواشی فکر نمی‌کنم. من ۱۰۰۰ بار حتی اگر من را محروم کنند می‌گویم که تا آخر پشت علی کریمی، علی دایی و کسانی که در فوتبال ما زحمت کشیدم هستم. چه وضعی است که الان همه به علی کریمی حمله کردند؟ 

 

بازیکن سپیدرود در پایان تصریح کرد: پارسال چند بار با داوری سر تیم ما را بریدند اما الان چه شده که همه علیه علی کریمی مطلب می‌گذارند؟ همه ما می‌دانیم که فوتبال ما آلوده و کثیف است. مطمئن باشید من بعد از لیگ برتر می‌توانم صحبت کنم و از جریمه و گرفتن حکم جلب نمی‌ترسم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------