آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

بارسلونا تنها ۴ میلیون یورو کمتر از پاری سن ژرمن هزینه کرد!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,بارسلونا
باشگاه بارسلونا در این فصل نقل‌ و انتقالات (تابستان و زمستان) تنها چهار میلیون یورو کمتر از پاری ‌سن‌ ژرمن خرج کرد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فروش نیمار با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به پاری ‌سن‌ ژرمن و قرار گرفتن بارسلونا در یک شرایط ناآرام باعث شد باشگاه کاتالانی در این فصل در نقل‌ و انتقالات رکوردشکنی کند. آبی‌ اناری‌ها در تابستان (۲۴۱ میلیون یورو) و زمستان (۱۷۳ میلیون یورو) ۴۱۴ میلیون یورو برای امضای قرارداد با بازیکنان هزینه کردند. تنها تیمی که در این زمینه بالاتر است، پاری ‌سن‌ ژرمن است. جالب این است که اختلاف دو تیم تنها چهار میلیون یورو است. PSG در تابستان ۴۱۸ میلیون یورو هزینه کرد و در زمستان به خاطر فیرپلی مالیاتی بازیکنی جذب نکرد. بارسلونا بیشترین فعالیت را در ژانویه داشت و برای انتقال فیلیپ کوتینیو (۱۶۰ میلیون) و یری مینا (۱۳ میلیون) ۱۷۳ میلیون هزینه کرد. در مجموع دو فصل نقل و انتقالات پس از بارسلونا، منچسترسیتی با ۳۵۵ میلیون و چلسی با ۳۰۱ میلیون در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

افزایش ۱۳۳ درصدی خرج های تیم های حاضر در لالیگا

 

لالیگا در دوران جدیدی در بخش نقل‌ و انتقالات به سر می‌برد. با وجود این که لالیگا هنوز به قدرت مالی تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس نرسیده اما در زمستان امسال یک رکورد را به ثبت رساند و ۳۱۹ میلیون برای امضای قراردادها هزینه کرد که نسبت به هشت فصل گذشته (۲۰۱۷ – ۲۰۱۰) ۱۳۳ درصد (۲۳۹ میلیون) افزایش یافته است. بیشترین هزینه در سال ۲۰۰۷ شده بود که در آن فصل رئال مادرید فرناندو گاگو (۲۰.۵ میلیون)، گونسالو ایگواین (۱۲ میلیون) و مارسلو (۶.۵ میلیون) را جذب و ویارئال برای خرید ماتیاس فرناندس ۸.۷ میلیون یورو هزینه کرد.

 

هزینه لالیگا در این فصل بیشتر در سه بازیکن خلاصه شد و کوتینیو (۱۴۷)، دیگو کاستا (۶۶) و اینیگو مارتینس (۳۲) ۷۷ درصد آن را تشکیل دادند. دو انتقال اول از لیگ برتر انجام شد. انگلیسی‌ها از این جابه جایی‌ها ۱۷۳ میلیون به دست آوردند. این‌ در حالی است که منچسترسیتی برای فسخ قرارداد آیمریک لاپورته (بازیکن پیشین اتلتیک بیلبائو) ۶۵ میلیون یورو هزینه کرد.

 

رکورد جدید در پنج لیگ برتر اروپا

 

تیم‌های حاضر در پنج لیگ برتر اروپا رکورد جدیدی در این فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی به ثبت رساندند و  ۱۰۶۷ میلیون یورو هزینه کردند. این برای نخستین بار است این رقم از یک میلیارد یورو عبور می‌کند. تنها لالیگا و لیگ برتر ۸۱ درصد این هزینه را در میان پنج لیگ به خود اختصاص دادند. سومین لیگ بوندسلیگا با ۸۳ میلیون است که فاصله زیادی با دو لیگ دیگر دارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------