توضیح باشگاه استقلال درباره امضای شبانه قرارداد با بازیکنان جدید



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد بستن قرارداد با بازیکنان جدید این تیم توضیحاتی را ارائه کرد. 

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال شب گذشته با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد که کار برخی از آنها به بامداد کشیده شد. همین مسئله، انتقادهایی را متوجه مسئولان استقلال کرده است که چرا شبانه با بازیکنان قرارداد می‌بندند. پندار توفیقی مسئول نقل‌وانتقالات و معاون ورزشی باشگاه استقلال در این زمینه گفت: بازیکنان حرفه‌ای در طول روز تمرینات حرفه‌ای انجام می‌دهند و اگر جلسات را «روز» برگزار کنیم، از یک روز فعالیت‌شان زده می‌شود، چرا که جلسات طولانی می‌شود.

 

وی افزود: از طرفی، چون نقل‌وانتقالات در ماه مبارک رمضان است، جلسات در زمان افطار یا بعد افطار برگزار می‌شود. ضمن اینکه، مدیران باشگاه در طول روز، دنبال کارهای دیگری هم هستند.

 

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که اگر همه قراردادها شب گذشته بسته شده، چرا لباس‌های او در کنار هر بازیکن متفاوت است، گفت: گرفتن بازیکن مهم است یا لباس‌ها؟! ما قبل از افطار با فرشاد محمدی‌مهر قرارداد امضا کردیم و منتظر رضا افتخاری (مدیرعامل باشگاه استقلال) بودیم تا قرارداد نهایی شود، ساعت 12 شب هم با روح‌‌الله باقری قرارداد بستیم و یک ساعت بعد نیز با محمد دانشگر توافق کردیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------