آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

غفور جهانی: حریف مشکلی برای اسپانیا، پرتغال و مراکش هستیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , غفور جهانی
در حالی‌که یک‌هفته به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی مانده است، فوتبالیست دهه هشتاد میلادی تیم ملی ایران به بازیکن‌های تیم ملی می‌گوید به هیچ وجه خودشان را دست کم نگیرند. 

به گزارش ایسنا، غفور جهانی یکی از بازیکنانی بود که در طلایی‌ترین سال‌های فوتبال تاریخ ایران که تیم ملی با سه قهرمانی در آسیا، دو صعود به المپیک و یک صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین همراه بود، حضور داشت و سهم بزرگی در این موفقیت‌ها داشت.

 

غفور جهانی در گفت وگو با ایسنا در باره روند آماده سازی تیم فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: با توجه به  بازی‌هایی که تیم‌ ‌ملی پیش از شروع جام جهانی انجام داده است به نظر می‌رسد تیم‌ ما سزاوار شکست خوردن نیست. تیم‌ ما حرکت با توپ خوبی دارد و به سادگی توپ را از دست نمی‌دهد. ما در تمام نقاط زمین بازیکنان خوبی داریم به خصوص در جناح چپ.

 

جهانی افزود: اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم. مربیان حرفه‌ای سعی می‌کنند با توجه به نیازهای تیم‌شان بازی‌های تدارکاتی را ترتیب بدهند. کارلوس کی‌روش با نگاه به تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی تیم‌هایی را انتخاب کرده است که سبک بازی‌شان شبیه آنها است. با تیم‌هایی بازی کردیم که شاید درجه یک نبودند اما آن کارایی لازم را برای ما داشتند.

 

او تاکید کرد: من به همه بچه‌های تیم‌ ‌ملی می‌گویم که به هیچ وجه خودشان را دست کم نگیرند. اگر بدون ترس پا به زمین بگذاریم، حریف مشکلی برای ‌اسپانیا، پرتغال و مراکش خواهیم بود.

 

این پیشکسوت فوتبال درباره شانس حضور دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی هم اظهارکرد: بیرانوند شرایط خوبی دارد و می‌تواند دروازه‌بان مطمئنی باشد. البته جای سید حسین حسینی در تیم‌ ‌ملی ما خالی است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------