انگیزه‌های کی‌روش برای صعود!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , کی‌روش
سرمربی تیم ملی برای کسب نتایج خوب در جام‌جهانی پرانگیزه به نظر می‌رسد. 

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش در اولین مصاحبه اش در خاک روسیه، درباره امکانات و تدارکات تیم ملی برای حضور در جام جهانی با شوخی از این گفت که امکاناتمان از تیم هایی که به جام جهانی نرسیده اند بهتر است!

 

این مصاحبه و البته تصاویری که از تمرین امروز تیم ملی منتشر شده است نشان می دهد کی‌روش  خیلی ریلکس است و چندان استرسی برای حضور در سخت ترین گروه جام جهانی ندارد. این ویژگی اخلاقی این سرمربی پرتغالی بوده است که پیش از شروع رقابت ها تا می تواند درباره کمبود امکانات و تدارکات نامناسب تیم غر می زند و گله و شکایت می کند در نهایت تمکین می کند و با شرایط کنار می آید.

 

این بار اما شرایط برای کارلوس کی‌روش متفاوت تر است و او خیلی دوست دارد در این دیدارها بهترین نتایج را کسب کند و برخلاف اینکه عده ای می گویند او انگیزه اش را از دست داده و چون بعد از جام جهانی دیگر قرار نیست در ایران بماند، برای نتیجه گرفتن در جام جهانی انگیزه ای ندارد دقیقا برعکس است. چون وقتی یک مربی به فوتبال آسیا و مخصوصا خاورمیانه می آید می گویند آن مربی تمام شده است ولی کی‌روش در 7 سال گذشته توانسته بازار خوبی برای خودش داشته باشد و الان خیلی محبوب است و با توجه به دو صعود به جام جهانی رکورد خوبی دارد.

 

از سوی دیگر با توجه به بیماری و یک مقدار کسالتی که این مربی پرتغالی دارد خیلی برایش مهم است که اگر بخواهد بیزینس مربی‌گریش را ادامه بدهد، بار دیگر به یک تیم ملی برود چون تیم های باشگاهی برایش پراسترس و زمان بر هستند. برای همین خیلی برایش مهم است که در جام جهانی کاری کند که از 4 سال قبل و اتفاقات دیگری که برایش افتاده، موفق تر باشد مخصوصا چون در گروهی است که تیم های قوی حضور دارند، اگر خوب بازی کند خیلی بهتر می تواند آینده اش را روشن کند. 

 

همه اینها در کنار هم باعث شده تا کی‌روش خیلی باانگیزه باشد. او  حداقل در 4ماه گذشته تقریبا کمترین میزان خواب را داشته و بیشتر از همیشه سعی کرده تیم های روبه رویش را آنالیز کند و به شاگردانش انگیزه بدهد. تیم ملی جو خیلی خوبی دارد و بازیکن ها خیلی خوب هستند و حداقل این است که نمی ترسند و این نترسیدن خیلی کمک‌شان می کند و بزرگترین دستاورد کی‌روش این است که تیمی ساخته که از بازی مقابل بزرگان دنیا نمی ترسند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------