استقلالی‌ها بدهکار بودند، شکایت هم کردند/من شروع کننده دعوا نبودم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سرپرست سابق تیم استقلال گفت: مدیران استقلال برای آنکه بتوانند در آسیا شرکت کنند از من شکایت و مرا وادار کردند که در مقابل از باشگاه شکایت کنم. 

به گزارش  مهر، شکایت متقابل باشگاه استقلال و میرشاد ماجدی از یکدیگر پرونده‌ای مهم را در کمیته انضباطی برای باشگاه استقلال باز کرده تا حتی بحث احتمال کسر امتیاز از باشگاه استقلال به دلیل شکایت سرپرست سابق این تیم از آن هم در برخی محافل مطرح شود. 

 

در همین رابطه میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اضافه کرد: من بارها اعلام کرده‌ام که فقط بازیکن و سرپرست استقلال نبودم. بلکه در وهله اول هوادار این تیم هستم و خودم اظهار می‌دارم در زندگی‌ام بعد از خدا هرچه دارم از استقلال است. شکایت از این تیم حتی در مخیله من هم نمی‌گنجید و به آن فکر هم نمی‌کردم. حتی در یک برنامه زنده تلویزیونی وقتی مورد سئوال قرار گرفتم این حرف را زدم و ادعا کردم که هرگز به خاطر پول از این تیم شکایت نخواهم کرد.

 

وی افزود: اما متاسفانه دوستان که مدیریت این باشگاه را در دست دارند مرا به مسیری کشاندند که ناچار به شکایت شدم و برای اثبات حقانیتم باید تا انتهای خط بروم. 

 

ماجدی بیان داشت: قضیه از این قرار است که مسئولین باشگاه استقلال برای آن که مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند نباید به من بدهکار بودند و ظاهرا راهکار آقایان این بود که با طرح شکایت علیه من پرونده این دعوا را باز نگه دارند تا به این ترتیب جواز حضور در آسیا را بگیرند. بعد از آن هم نمایندگان باشگاه هرگز در جلساتی که باید برای ادای توضیحات در کمیته‌های انضباطی و استیناف تشکیل می شد شرکت نکردند.

 

سرپرست سابق آبی پوشان با بیان این که استقلالی‌ها خود شکایت کردند  خود پیگیری نکردند گفت: من دیدم که هم از باشگاه طلبکار هستم و هم مورد شکایت قرار گرفته‌ام و واقعا در حقم اجحاف شده است. برای همین من هم متقابلا از باشگاه شکایت کردم و حالا که کار به اینجا رسیده برای اثبات حقانیتم تا آخر خط هم پای این شکایت ایستاده‌ام.

 

وی افزود: متاسفانه مدتی است که اداره مالیات حساب‌های مرا بسته آن هم برای مالیات پولی که من از باشگاه دریافت نکرده‌ام. من حتی آن زمان هم حاضر به شکایت از این تیم نشدم اما متاسفانه شرایط به سمتی رفت که من هم وادار به شکایت شدم. حالا هم مسئولین استقلال می خواهند توپ را در زمین من انداخته و مرا مقابل هواداران قرار دهند. در حالی که در این پرونده من شروع کننده دعوا نبودم و این باشگاه استقلال بود که اول از من شکایت کرد. هواداران استقلال بدانند که من آغاز کننده این دعوا نبودم.

 

ماجدی گفت: این شکایت دی ماه انجام شد و از آن موقع حتی یک نفر هم از باشگاه استقلال با من تماس نگرفت. نمی‌دانم شاید چون تماس گرفتن با ماجدی و یا تسویه حساب با او باعث انتشار عکس در فضای مجازی نمی‌شود آقایان تمایلی به مذاکره با امثال من ندارند.  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------