آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

وینفرد شفر: دیدار با سپیدرود برای استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس!



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , وینفرد شفر
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار با سپیدرود یک فینال است گفت: بازیکنی که به نیمکت‌نشینی اعترض کند باید برود تنیس چرا که در این رشته نیمکت‌نشینی نیست!

به گزارش مهر، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر سپیدرود که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: برخی وقت ها در مورد مسائلی که راجع به بازی ما می گویند لبخند می زنم. شنیدم در مورد بازی ما آنالیزی بوده است. خصوصا در مورد جایی که وریا بازی می کرد. او بهترین بازیکن ما در نیمه اول بود. سمت چپ حریف که نقطه قوت این تیم بود را بستیم. نمی توانیم به وریا بگویم گل نزن تا آنالیز این برنامه خراب نشود. 

 

وی ادامه داد: ما بازی با ذوب آهن را به شش دقیقه اول نیمه دوم باختیم. یک به یک رفتیم داخل زمین اما پرسینگی که از قبل انجام می دادیم را انجام ندادیم. به بازیکنانم نکات لازم را گفته بودم. برنامه بر این بود که از روی نقطه کرنر و پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی به گل برسند. ما این فرصت را به حریف دادیم تا فکر کند و بداند از کجا باید به گل برسد. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم که قربانی و شجاعیان از آنها استفاده نکردند. تعویض پادوانی هم کاملا دقیق بود. 

 

وی ادامه داد: زمانی که من آمدم استقلال به رده های پایین جدول خیلی نزدیک بود اما الان این شانس را دارد که به رده دوم جدول برسیم و در فینال جام حذفی هستیم. ما با همان بازیکنان که از اول بودند کار کردیم. با همان بازیکنان ما از انتهای جدول رسیدیم به بالا و فینال جام حذفی. حالا ممکن است برخی بگویند ما خوب نیستیم.

 

شفر ادامه داد: شاید برخی بازیکنان مثل سجاد شهباززاده در آن مقطع برای تیم ما خوب نبودند اما همان بازیکنانی که از ابتدای فصل حضور داشتند برای ما بازی می کنند. ما با روش خودمان فوتبال بازی می کنیم. باید خوشحال باشیم که فوتبال ایران بهتر شده و کی روش هم باید از این موضوع خوشحال باشد. شاید کسی که آن آنالیز را انجام داده است به کشتی نزدیکتر بوده است!

 

وی در مورد بازی با سپیدرود گفت: خوشحالم که فردا علی کریمی را می بینم. او در دبی شاگرد من بوده و در بایرن مونیخ و شالکه بازی کرده است. فقط یک مقدار دیر از فوتبال امارات به آلمان اضافه شد. وقتی به سن 26 سالگی بروی به فوتبال آلمان کار کمی سخت می شود. علی کریمی بازیکن بسیار خوبی بود. 

 

شفر ادامه داد: فردا بازی راحتی نداریم . آنها خیلی خوب خواهند جنگید با تیم ما. به بازیکنان هم گفته ام که این بازی مثل فینال است چرا که هفته بعد باید با الریان قطر  بازی کنیم. همه باید بدانند که بعد از شکست در بازی قبلی می خواهیم برگشت خوبی داشته باشیم. 

 

وی در مورد دو بازیکن جدیدی که تیمش به خدمت گرفته است گفت: بویان یک بازیکن بسیار خوب است. ما می توانستیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که آزاد باشند. برای همین باید منتظر می ماندیم تا قراردادشان فسخ شود. این بازیکنان باید به تنهایی تمرین می کردند اما اینکه از نظر تیمی آماده باشند نیاز به کار دارند. قبلا گفتم که با خیلی از بازیکنن صحبت کردیم که به آنها گفته بودند که نباید به ایران بروید چرا که آنجا مشکلات زیادی وجود دارد. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما توانستیم با یک کار گروهی این دو بازیکن را به خدمت بگیریم. با اینکه خیلی از افراد به بازیکنان مد نظر ما می گفتند که به ایران نیایند اما من خودم به این بازیکنان گفتم مشکلی نیست. اگر بود که من الان تهران نبودم. به آنها گفتم بیایید و ببینید که تهران چقدر شهر خوبی است. باید با این بازیکنان کار کنیم تا به شرایط مسابقه برسند. 

 

وی در مورد اینکه آیا فرشید باقری را جریمه کرده است گفت: ما برای هر بازی نگاه می کنیم ببینم با توجه به موقعیت تیم حریف کدام بازیکن می تواند مفیدتر باشد. در بازی نیمه نهایی جام حذفی یک بازیکن عراقی تیم حریف داشت که قبلا هم برای استقلال بازی کرده بود. ما اگر می توانستیم این بازیکن را مهار کنیم چند درصد شانس بیشتری برای پیروزی داشتیم. به همین خاطر بازیکنی می خواستیم که بتواند او را بدون خطا مهار کند. 

 

سرمربی آلمانی استقلال ادامه داد: این طبیعی بود که همه بازیکنان تجربه بازی کردن در چنین شرایطی را نداشتند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم روزبه چشمی کنار او بازی کند. تصمیم من درست بود و ما توانستیم این بازی را ببریم. فرشید باقری هم می تواند با همین شرایط در فینال بازی کند. فوتبال یک بازی گروهی است. وقتی بازیکنی نتواند بپذیرد که روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند چرا که یک مقابل یک است و نیمکت نشین ندارد. کسی که تصمیم گیرنده اصلی است من هستم. در مورد فرشید باقری و امید من تصمیم می گیرم. همانطور که در مورد دروازه بان ها هم تصمیم خواهم گرفت. 

 

وینفرد شفر ادامه داد: به بازیکنان گفته ام که باید در هر بازی برای موفقیت تیم تلاش کنند. برای نمونه نگاه کنید به امید نورافکن که رفت داخل زمین و مسئولیتش را به خوبی انجام داد و اصلا هم نگفت که چرا از ابتدا بازی نکرده است.

 

وی در مورد اینکه ایا به قهرمانی در لیگ برتر هم فکر می کنید گفت: شاید من یک مقدار دیر آمدم. وقتی من به استقلال آمدم تیم در رده خیلی پایینی حضور داشت. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد تغییر پست روزبه چشمی و دریافت چند گل در بازیهای اخیر گفت: مشکل ما این نبود بلکه این بود که هافبک های ما تعلل کردند و مهاجمان هم باید از جلو پرس می کردند تا به تیم حریف موقعیت ندهند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------