آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

رقیب کی‌روش برکنار شد/ خداحافظی لوپتگی با جام جهانی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,>سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از سمت خود برکنار شد. تلاش بازیکنان اسپانیا برای حفظ لوپتگی بی نتیجه ماند.

به گزارش مهر، تصمیم یولان لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا مبنی بر توافق با تیم فوتبال رئال مادرید پیش از شروع جام جهانی روسیه، خشم فدراسیون فوتبال اسپانیا در پی داشت و سران این فدراسیون را مجبور به واکنش کرد.

 

مسئولان فدراسیون اسپانیا بعد از این اقدام عجیب لوپتگی در آستانه دیدار با پرتغال در جام جهانی، امروز قصد برگزاری نشست خبری داشتند که این نشست به تعویق افتاد.

 

از فرناندو هیه‌رو، دل بوسکه و خوزه آنتونیو کاماچو به عنوان گزینه های جانشینی لوپتگو یاد می شود. ابتدا توییتر جام جهانی اعلام کرد که سرخیو راموس مذاکراتی با سران فدراسیون اسپانیا برای ابقای لوپتگی داشته است. 

 

همچنین «فوتبال اسپانا» خبر داد که بازیکنان مانع برکناری لوپتگی شده اند و این مربی به کارش در تیم ملی اسپانیا ادامه می دهد. 

 

اما در نهایت و با برگزاری نشست خبری، روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که لوپتگی از سمت خود برکنار شده است. 

 

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: توافق لوپتگی با رئال بدون اطلاع ما بوده است. او سرمربی بزرگی است اما ما نمی توانیم این رفتارها را قبول کنیم.

 

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه دوم جام جهانی روسیه با تیمهای ایران، مراکش و پرتغال همگروه است. اسپانیا در دومین بازی خود در جام جهانی روز ۳۰ خرداد با ایران بازی  می کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------