علیرضا جهانبخش:اسپانیا گردن کلفت است/دوست داشتیم بخشی از تاریخ فوتبال ایران باشیم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , علیرضا جهانبخش
کسی باور نمی کرد ایران بتواند مراکش را در اولین بازی جام جهانی ببرد ولی این اتفاق افتاده و تمام مردم ایران شاد هستند. 

به گزارش خبرآنلاین؛بعد از بازی علیرضا جهانبخش هم بسیار خوشحال بود. وینگر راست تیم ملی که در این مسابقه خیلی تلاش کرد، در نیمه دوم آسیب دید و از زمین مسابقه خارج شد. انگار این اتفاق حکمت داشت چون سامان قدوس به زمین آمد و توانست در تعیین نتیجه بازی نقش تعیین کننده ای ایفا کند. با علیرضا بعد از این مسابقه در ورزشگاه سنت پترزبورگ گفت و گویی داشتیم.

 

علیرضا اول از همه درباره وضعیت پایت صحبت کن. خیلی ها نگران شدند. مصدومیتت که جدی نیست چون الان راحت راه می روی. 

یک لحظه خودم خیلی نگران شدم و فکر کردم آسیب دیدگی پایم جدی است. درد زیادی داشتم ولی خدا را شکر وقتی از روی برانکار بلند شدم دیدم نه دردم شدید نیست.

 

پس ماجرا چه بود؟ 

بازی مراکش واقعا پرفشار بود. چندین و چند بار درگیری داشتیم و خیلی سخت بود. بازیکنان آنها هم واقعا خشن بازی می کردند. کلا مسابقه پر برخوردی بود. به همین دلیل من گرفتگی عضله داشتم و از آقای کی روش خواستم که از زمین مسابقه تعویض شوم ولی حالم خوب است و انشالله مشکلی برای بازی ندارم.

 

درباره نتیجه بازی صحبت کن. خیلی ها را در دنیا سورپرایز کردید. 

ما اینجا هستیم تا بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. بازی با مراکش واقعا سخت بود. این تیم از نظر امکانات و بازی های دوستانه و... از ما جلوتر بود. 15،20 دقیقه اول هم واقعا روی ما فشار آوردند. یک مقدار زمان برد تا بتوانیم خودمان را در زمین جا بیاندازیم. مراکش موقعیت داشت ولی رفته رفته ما بهتر بازی کردیم و دیدید که در نیمه اول می توانستیم به این تیم گل بزنیم.

 

دقیقا. سردار ولی خیلی ناراحت بود که آن موقعیت را از دست داده است. 

اشکالی ندارد. این فوتبال است. یک روز ممکن است شما یک توپ خیلی سخت را گل کنید و یک روز هم ممکن است نتوانید. سردار واقعا بازیکن خوبی است و خیلی در زمین مسابقه تلاش کرد و در آن لحظه نتوانست موقعیتش را گل کند ولی خیلی وقت ها برای تیم ملی گل زده است. در زمین مسابقه این چیزها پیش می آید.

 

آن گل باعث شد تا ورزشگاه منفجر شود. 

خب برای ما خیلی مهم بود بتوانیم در اولین مسابقه جام جهاین برنده باشیم. دوست داشتیم جزئی از تاریخ فوتبال ایران باشیم. این شب را هرگز فراموش نمی کنیم. دوست داریم دوباره از این شب های تاریخی در جام جهانی داشته باشیم. ما یک تیم جوان هستیم که همه پرانگیزه‌ایم و می‌خواهیم دست به کارهای بزرگی بزنیم. این یعنی در زمین مسابقه تلاشمان را می‌کنیم و انشالله که اتفاق های خوبی بیفتد. چقدر خوشحال شدم برای مردم ایران. خیلی زود فهمیدیم در ایران چه خبر شده. مردم به خیابان ها ریختند. دوست داریم کاری کنیم که بعد از دو بازی دیگر هم دوباره مردم اینقدر خوشحال باشند که بیرون بیایند و شادی کنند.

 

علیرضا بازی اسپانیا را چطور پیش بینی می‌کنی؟ فکر می‌کنی در آن مسابقه هم بتوانید دست به یک کار بزرگ بزنید؟ 

اسپانیا خیلی از مراکش قوی‌تر است و اصلا بازی ساده ای نخواهیم داشت. (هنگام این گفت و گو پرتغال با یک گل از اسپانیا جلوی بود) باید ببینیم چه نتیجه ای در بازی اسپانیا و پرتغال هم رقم می خورد.(بازی مساوی شد) اسپانیا حریف گردن کلفتی است و می خواهد تیم اول گروه باشد. ولی ما هم ایران هستیم و کلی انگیزه داریم تا دست به کارهای بزرگ بزنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------