تیم فوتبال ایران قبل از دیدار با اسپانیا پاداش می گیرد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم فوتبال ایران
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با دستور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، پاداش ملی پوشان ایران قبل از دیدار برابر اسپانیا در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه پرداخت می شود. 

به گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان؛ 'محمدرضا ساکت' امروز با حضور در محل اقامت وزیر ورزش و جوانان در شهر مسکو گزارشی از ادامه روند آماده سازی تیم ملی و برنامه های آینده آن بعد از پیروزی مقابل مراکش در نخستین بازی ایران در جام جهانی به سلطانی فر ارائه کرد.

 

براساس این گزارش، وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از موفقیت تیم ملی ایران گفت: ان شاءالله تا قبل از بازی ایران مقابل اسپانیا، پاداش پیروزی ملی پوشان مقابل مراکش به آنها داده خواهد شد.

 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم و قرعه سخت این رقابت ها با مراکش (مغرب)، پرتغال و اسپانیا هم گروه شده است. ملی پوشان کشورمان 25 خردادماه در اولین دیدار خود امسال در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه تیم مراکش (مغرب) را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و با تساوی تیم های پرتغال و اسپانیا صدرنشین گروه شد.

 

تیم ایران چهارشنبه 30 خرداد، در دومین دیدار خود از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آرنا قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می رود و سومین دیدار هم در ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارم تیر ماه در ورزشگاه موردویا آرنا سارانسک برابر تیم ملی پرتغال برگزار می شود.

 

بیست و یکمین دوره جام جهانی از ۲۴ خرداد تا 24 تیر ماه در 12 ورزشگاه و 11 شهر برگزار می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------