طعنه فدراسیون فوتبال به نماینده مجلس:مرسی که کنار حل مشکل بیکاری ،دنبال تمدید قرارداد کی‌روش هستید!



  اخبار ورزشی ,خبرهای   ورزشی,فدراسیون فوتبال
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم های عربستانی را دارد؛ جلسه ای که به صورت رو در رو برگزار می شود و نه در رادیو! 

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از انتقادات تند بهروز نعمتی از فدراسیون فوتبال ، فدراسیونی ها یکی از اعضای هیات رئیسه شان را پیش انداختند تا پاسخ این نماینده لیست امید و عضو هیات رئیسه مجلس را بدهد. 

 

طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان مسئول این ماموریت شده است و در مصاحبه ای شروع کرده به پاسخ دادن به گفته های آقای نماینده. پاسخی همراه با طعنه ای تند در همان ابتدای سخن!

 

 عبدالکاظم طالقانی درباره اظهارات نعمتی، نماینده مجلس شورای اسلامی به سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از اینکه آقای نعمتی، نماینده محترم مردم در کنار حل مشکل بیکاری، آلودگی هوا و حق پخش تلویزیونی در صدد حل و فصل مشکل فوتبال ایران و عربستان هستند سپاسگزاریم اما باید به استحضار ایشان برسانیم که در این باره فدراسیون فوتبال با همراهی وزارت امور خارجه و برخی نهادها بیش از 20 جلسه برگزار کرده است که اظهارات اخیر ایشان نشان می دهد از این موضوع بی اطلاع بوده اند.

 

وی افزود: بهتر است ایشان صحبت های کارشناسان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه را در جلسه ای بشنوند و بعد اظهارنظر کنند. فدراسیون فوتبال آمادگی پاسخ لازم درباره جزییات فرآیند مربوط به بازی با تیم های عربستانی را دارد؛ جلسه ای که به صورت رو در رو برگزار می شود و نه در رادیو!

 

طالقانی همچنین خاطرنشان کرد: پس از مذاکره با ریاست محترم فدراسیون فوتبال متوجه شدم که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش انجام شده و در صورت نهایی شدن این روند، موضوع در هیات رییسه مطرح خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------