رفتار عجیب اماراتی‌ها با طارمی و هم‌تیمی‌هایش



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,طارمی
هم‌تیمی مهدی طارمی در الغرافه از برخورد تند و عجیب اماراتی‌ها سخن گفت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، جدال حساس الغرافه با الجزیره در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی ۳ بر ۲ تیم اماراتی به پایان رسید. فهد الشمری، بازیکن الغرافه با منتشر کردن پستی در صفحه شخصی خود از برخوردهای زشت و تند باشگاه اماراتی با او و هم‌تیمی‌هایش سخن به میان آورد.

 

او نوشت: قبل از هر چیزی آنها باعث تاخیر عمدی ساعت پرواز ما شدند و برای ساعت های طولانی در فرودگاه مانده بودیم و از امارات به بهانه وضعیت بدی هوایی اجازه پرواز به ما را ندادند. در درجه دوم آنها به بعضی از پاسپورت ها اجازه ورود به امارات را نمی‌دادند. آخر مگر می‌شود شهروند قطری برای ورود به امارات مشکل داشته باشد؟ مگر ما یهودی هستیم؟ اگر دخالت کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود اجازه ورود را به ما نمی‌دادند.

 

این بازیکن الغرافه ادامه‌ داد: وقتی ما وارد امارات شدیم به کسانی که آنجا بودند سلام کردیم اما تنها با یک نگاه جواب ما را دادند و حاضر نشدند حتی جواب سلام ما را هم بدهند. به مسئول گفتیم که چرا جواب سلام ما را نمی‌دهند گفت ببخشید فقط چمدانتان را بردارید و بروید. نکته جالب دیگر این که آنها همه بازیکنان قطری را بازدید کردند و اگر دخالت کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود چیزهای دیگری هم اتفاق می‌افتاد.

 

فهد الشمری در ادامه سخنان خود، گفت‌: وقتی کاروان تیم وارد لابی هتل شد یک نفر  اماراتی سمت راست، یکی سمت چپ و یکی روبرو نشسته بود و ما را زیر نظر داشت. معنای چنین رفتارهایی را نمی‌دانستیم. ما برای فوتبال رفته بودیم و نه صحبت کردن از سیاست. بازیکنان الجزیره حتی حاضر نشدند با ما دست بدهند. آنها سم را وارد ورزش کرده‌اند. قبل از ورود به میدان باز هم رفتاری را که در گمرگ با ما کردند تکرار کردند و دوباره ما را بازدید بدنی کردند.

 

او در پایان سخنان گفت‌: وقتی وارد میدان شدیم ما را دشنام دادند. حتی بازیکنان الجزیره هم به جای دست دادند دشنام می‌دادند. کاپیتان اماراتی الجزیره به خاطر این که با ما دست ندهد بازوبند کاپیتانی را به بازیکن مراکشی داد. آنها بعد از بازی هم با ما دست ندادند. حتی بعد از بازی کمدهای ما را نگاه کرده بودند و رمز آن را تغییر داده بودند بعد می‌گویند که این رفتارها ربطی به مردم امارات ندارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------