استقبال علی کریمی از پیشنهاد کارلوس کی‌روش



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علی کریمی
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران نسبت به بیانیه کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش همچنان از حاشیه هایی که علی کریمی در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب گذشته، برای فدراسیون فوتبال و به تبع آن نحوه انتخاب اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ایجاد کرده است ناراحت است. دلخوری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از صحبت های بازیکن و دستیار اسبقش در تیم ملی فوتبال ایران را می توان در بیانیه ای که منشر شده است به وضوح دید.

 

کی‌روش درخواست داده تا در همان برنامه پربیننده تلویزیونی، پاسخ ابهامات را بدهد و علی کریمی با توجه به این صحبت ها اسامی افرادی که به او اطلاعات غلط داده اند را اعلام کند. در خواست سرمربی تیم ملی فوتبال تنها به اینجا ختم نمی شود و او انتظار دارد بازیکن محبوب فوتبال ایران بابت صحبت هایش عذرخواهی کند.

 

از قرار معلوم علی کریمی نیز از اینکه کی روش می خواهد صحبت هایش را در صدا و سیما مطرح کند ابراز خوشحالی کرده است اما می خواهد در همان برنامه تلویزونی هم شرکت کند تا به مناظره با سرمربی تیم ملی بپردازد.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس که هفته گذشته طعم مناظره با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال را چشیده است حالا می خواهد روبروی کارلوس کی روش نشسته و ابهاماتش را مشخص کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------