آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

گرشاسبی: می‎توانستیم طارمی را از فوتبال ساقط کنیم



  اخبار  ورزشی ,خبرهای  ورزشی,گرشاسبی
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای رفتن مهدی طارمی از این باشگاه و اقداماتی که برای بازپس گیری حقوق این باشگاه صورت گرفت، توضیح داد.

به گزارش مهر، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست مدیران سرخابی ها با معاون مطبوعاتی گفت: ما در این مدت و تاکنون حدود ۲۰ میلیارد تومان از بدهی های خارجی را تسویه کرده ایم و هنوز هم بیش از ۵ میلیارد تومان از این بدهی ها باقی مانده است.

 

وی افزود: در این مدت همچنین با بیش از یکصد نفر اعم از مربی، بازیکن و کادر فنی که مطالباتی را از باشگاه پرسپولیس داشته اند، به مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسویه کرده ایم و هنوز هم ۶ میلیارد تومان از این بدهی ها باقی مانده است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس میزان بدهی مالیاتی این باشگاه را هم۱۳۰ میلیارد تومان عنوان و با اشاره به وضعیت دشوار تامین هزینه های مربوط به تمرین بازیکنان، بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای این باشگاه را ناعادلانه توصیف و در عین حال تاکید کرد: به رغم همه این مشکلات، با حمایت و درایت هیات مدیره باشگاه و تلاش کادر فنی و بازیکنان، این تیم به خوبی اداره می شود که فاصله امتیازات آن در صدر جدول با سایر تیم ها، گویای این مطلب است.

 

گرشاسبی که در آستانه شهرآورد پایتخت صحبت می کرد، درباره ماجرای رفتن مهدی طارمی از باشگاه پرسپولیس و مذاکره با رئیس جمهور ترکیه برای حل مشکل او با باشگاه ریزه اسپورت این کشور هم گفت: من این موضوع را تکذیب می کنم که کار به اردوغان (رئیس جمهور ترکیه) کشیده شده باشد، بلکه در رده های پایین تری این موضوع پیگیری شد.

 

وی افزود: پیگیری ها هم به این سرانجام رسید که نهایتا دو باشگاه از این موضوع اعلام رضایت کردند و از حدود بیش از ۸۰۰ هزار یورو، حدود ۷۵۰ هزار یورو بخشیده شد و ما تنها ۵۰ هزار یورو به باشگاه ریزه اسپورت پرداخت کردیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در این موضوع، باشگاه پرسپولیس می توانست کاری کند که مهدی طارمی از ادامه فعالیت ورزشی در رشته فوتبال ساقط کند اما رویکرد دیگری هم وجود داشت و آن این بود که او بیاید خطایش را جبران کند و به فوتبالش ادامه دهد.

 

گرشاسبی در توضیح بیشتر گفت: در نهایت با موافقت هیات مدیره، تصمیم گرفته شد تا او از تیم جدا شود و در انتقال به باشگاه جدیدش، ما نه تنها آن ۴ میلیارد تومان را ندادیم بلکه ۳ میلیارد تومان را هم از این تیم گرفتیم.

 

وی همچنین موضوع احضار خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تکذیب کرد و گفت: من هیچ وقت به کمیته اخلاق احضار نشده ام و مسئله در جای دیگری بود و متاسفانه برخی از داخل، ضربه زدند.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان سخنانش از اقدامات صورت گرفته برای ساخت استودیوی فیلمبرداری و پخش تلویزیونی توسط لنز در این باشگاه خبر داد و گفت: در حال ایجاد موزه باشگاه پرسپولیس نیز هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------