ترکیب احتمالی استقلال برای دربی



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,دربی 86 استقلال و پرسپولیس
کمتر از دو روز دیگر به بزرگترین بازی نیم فصل دوم باقی است و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌خواهند با توپی پر قدم به آوردگاهی با نام دربی بگذارند.

به گزارش مهر، هشتاد و ششمین دربی پایتخت در راه است و سرخابی‌های تهران با انگیزه‌هایی کاملا متفاوت خود را برای این بازی حساس و بزرگ آماده می‌کنند. شاگردان برانکو بعد از قبول یک شکست سنگین آسیایی و پشت سر گذاشتن یک پیروزی خفیف با حداقل نتیجه ممکن مقابل تیم قعرنشین استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی به دیداری می‌رسد که علاوه بر دربی بودن، می‌تواند قهرمانی این تیم را روی کاغذ هم مسجل نماید. 

 

گرچه هنوز زمان قابل ملاحظه‌ای به آغاز این مسابقه بزرگ زمان باقی است، اما با نفوذ به ذهنیت شفر تاحدودی می‌توان ترکیبی که محتمل ترین ترکیب آبی پوشان در این بازی است را شناسایی کرد.

 

بی تردید و باتوجه به محرومیت سید حسین حسینی، سید مهدی رحمتی دروازه بان اصلی آبی پوشان در این دیدار خواهد بود. در خط دفاعی هم تاحدود زیادی تکلیف شفر و تیمش مشخص است. وریا غفوری قطعا مدافع راست آبی پوشان در این بازی خواهد بود. زوج سید مجید حسینی و روزبه چشمی هم در قلب خط دفاعی قرار خواهند گرفت. احتمال رسیدن امید نورافکن به شرایط بازی زیاد است و در این صورت این بازیکن جوان در این بازی بزرگ مدافع چپ آبی پوشان خواهد بود. در غیر این صورت باید مثل دیدار این تیم مقابل الهلال انتظار استفاده از خسرو حیدری را در این پست داشت.

 

امید ابراهیمی، سرور جباروف و داریوش شجاعیان هافبک‌هایی هستند که امکان عبور از اسامی آنها در هیچ بازی بزرگی برای سرمربی استقلال نیست و این سه بازیکن قطعا در ترکیب ثابت خواهند بود. احتمال این که شفر درکنار این سه هافبک از دو هافبک - مهاجم استفاده کند که قابلیت اضافه شدن به خط حمله را هم داشته باشند زیاد است. شفر برای این دو پست سه گزینه دارد. فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و جابر انصاری سه بازیکنی هستند که این دو پست را پر می کنند.

 

برخی شواهد نشان می دهد محسن کریمی و فرشید اسماعیلی شانس شان به مراتب بیشتر از جابر انصاری برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت است. 

 

وقتی به خط حمله تیم استقلال می رسیم گرچه به گزینه‌های علی قربانی و تیام می‌رسیم، اما با توجه به آماری که تیام در دو بازی اخیر آبی پوشان از خود به جای گذاشته عقل سلیم نمی تواند از کنار نام او به راحتی عبور کند. شاید علی قربانی که سابقه گلزنی به پرسپولیس در دربی را هم دارد بعنوان بازیکن جانشین شانس حضور در زمین را داشته باشد، اما بسیار بعید است مهاجم اول آبی پوشان در این دیدار گزینه‌ای به جز مامه بابا تیام باشد.

 

محتمل ترین ترکیب ثابت آبی پوشان در این بازی می‌تواند به این ترتیب باشد: سید مهدی رحمتی، وریا غفوری، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، امید نورافکن (خسرو حیدری)، امید ابراهیمی، سرور جباروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و تیام.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------