آذری: صحبت اینفانتینو پیام دارد/ امکان تعلیق فوتبال ایران هست



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , آذری
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه فوتبال نیاز به گدایی از دیگران ندارد، گفت: در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، امکان تعلیق فوتبال ایران وجود دارد.

 سعید آذری در گفتگو با مهر، با اشاره به سفر جیانی اینفانتینو رئیس فیفا به ایران و اینکه وی تهدید کرده بود در صورت عدم پرداخت حق پخش دیگر به ایران سفر نمی کند، گفت: حضور اینفانتینو به ایران اتفاق خوبی بود. او حتی با رئیس جمهور ایران هم نشستی داشت و راجع به حق پخش و حضور بانوان در ورزشگاه صحبت‌های خوبی صورت گرفت.

 

امکان تعلیق فوتبال به خاطر حق پخش

وی افزود: نیامدن اینفانتینو به ایران برای عدم پرداخت حق پخش بحثی است که عواقب دیگری هم ممکن است داشته باشد. به عنوان مثال امکان دارد فوتبال ایران به همین خاطر تعلیق شود. این صحبت اینفانتینو که می گوید دیگر به ایران نمی آیم، پیام دارد. رئیس فیفا به فوتبال ایران به عنوان یک فوتبال محلات نگاه نمی کند و ایران هم به عنوان یکی از فدراسیون های فعال دنیا، باید مطابق با استانداردهای جهانی باشد.

 

فوتبال نیازی به گدایی ندارد

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: فوتبال باید به صورت مستقل فعالیت کند و نیازی به گدایی ندارد.

 

مشکلات سفر به شهر جم

آذری در ادامه با اشاره به توقف ذوب آهن مقابل پارس جنوبی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: دیدار با پارس یکی از بازی های سخت ذوب آهن بود. سفر به شهر جم سخت و دشوار است و سازمان لیگ باید امکانات استاندارد را برای تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، در نظر بگیرد. برای بازی با پارس جنوبی ابتدا باید به عسلویه سفر کرد و روز بازی یکساعت و نیم با اتوبوس به سمت شهر جم رفت. اینها روی کیفیت بازی تاثیر می گذارد. نمی شود روز مسابقه ۱۲۰ کیلومتر بازیکنان را با اتوبوس منتقل کرد.

 

خوشحالیم سال ۹۶، دوم شدیم

وی تاکید کرد: با این حال کسب یک امتیاز از این مسابقه باعث شد تا سال ۹۶ را با رتبه خوب دومی در جدول تمام کنیم. ما در دور برگشت بیشترین امتیاز را گرفته ایم و خوشحالیم که با رده دوم، به کار خود در سال ۹۶ پایان دادیم. از زحمات کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم.

 

کاری به استقلال و سایر رقبا نداریم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص نزدیک شدن استقلال به این تیم و رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی، یادآور شد: ما تا روز آخر مبارزه می کنیم و کاری نداریم تیم های دیگر کجای جدول هستند. تمام مسابقات برای ما مهم است. علاوه بر کنترل سایر رقبا، تمرکزمان روی تیم خودمان است. شرایط استقلال هم شبیه به ما است. آنها هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان حضور دارند.

 

تیمی را شکست دادیم که هیچکس جلودارش نیست

آذری افزود: ما در لیگ برتر توانستیم استقلال را شکست بدهیم؛ یعنی تیمی که هیچکس جلودارش نیست. این نشان می دهد در جایگاهی هستیم که لیاقتش را داریم و برایش سختی کشیده ایم.

 

وی در خصوص ارزیابی اش از بازی پرسپولیس و استقلال گفت: به خاطر بازی ذوب آهن با پارس، دربی را ندیدم.

 

۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال پرداخت می شود

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره اجازه دادن به اسپانسر تبلیغات محیطی برای نمایش تبلیغات در دربی ،گفت: این اسپانسر مبلغی از تعهد خود را پرداخت کرد که قرار است بین باشگاه ها توزیع شود. این شرکت متعهد شد تا پایان سال ۲۰ میلیارد دیگر واریز کند.

 

تضمین برای جلوگیری از بدقولی اسپانسر

آذری در پاسخ به این سئوال که چه تضمینی وجود دارد اسپانسر دوباره بدقولی نکند؟ تصریح کرد: به هر حال سال آینده ای هم هست! باید دیدگاه ما نسبت به متقاضیان تبلیغات محیطی مثبت باشد. اگر اسپانسر فعلی به تعهداتش عمل نکند جزو مشتریان بدحساب تلقی خواهد شد و از لیست سال بعد هیات رئیسه خارج می شود!

 

مبلغ واریز شده محرمانه است

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر مبلغ اختصاص یافته به باشگاه ها؟ گفت: مبلغی که به حساب سازمان لیگ واریز شده، امروز بین باشگاه ها تقسیم می شود ولی میزان آن محرمانه است.

 

اتفاقی که می خواهیم رقم نخورده است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص مشکلات مالی که این باشگاه طی ماه های گذشته با آن گریبانگیر بوده است، اظهار کرد: کارخانه دارد کمک می کند ولی اتفاقی که می خواهیم رقم نخورده است. درخواست ما اصلاح بودجه بوده است. باید از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کارخانه تشکر کنم که تمام تلاششان را برای کمک به ما انجام داده اند. قرار است تا اواخر اسفندماه قسمت عمده ای از پول بازیکنان پرداخت شود.

 

امیدوارم بانوان بتوانند به ورزشگاه بیایند

آذری در پایان با اظهار امیدواری نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه ها، گفت: امیدوارم ورود بانوان هم به ورزشگاه ها آزاد شود. این مسئله می تواند به تلطیف فضای ورزشگاه ها کمک کند. این حق زنان است که در ورزشگاه ها حاضر شوند. شاید بعضی ها نگران باشند که بانوان در ورزشگاه ها الفاظ بد می شنوند؛ در حالی که زنان ما در جامعه و خیابان الفاظ بدتری می شنوند. فضای استادیوم ها امن تر است و به سلامت سازی آن کمک بیشتری می کند. امیدوارم ذوب آهن اولین باشگاهی باشد که بتواند شاهد حضور زنان در ورزشگاهش باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------