محمدیان: شرایط حضور بانوان در استادیوم‌های فوتبال را فراهم می‌کنیم



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,محمدیان
معاون امور ورزش وزارت ورزش در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک گفت: ما برای علاقه‌مندی بانوان احترام قائلیم و تلاش می‌کنیم تا حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها با هماهنگی همه دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم شود. 

به گزارش ایسنا، فریبا محمدیان در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک در مورد تجمعات اخیر این فدراسیون مقابل وزارت ورزش اظهار کرد: ما در حوزه ستادی هستیم و نقطه نظرات متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت می‌کنیم. ما موظفیم شنونده همه صداها باشیم. بعد از شنیدن نمی‌خواهیم ازآن‌ها عبور کنیم. کمیته‌ای تشکیل می‌دهیم و اقناع سازی می‌کنیم. ا گر حقی از کسی ضایع شده باشد شرایط را بررسی می‌کنیم تا رضایت همه به وجود آید.

 

محمدیان در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای حضور بانوان در مسابقه‌های فوتبال و در استادیوم‌ها دارید گفت: این علاقه‌مندی در حوزه وجود دارد و ما برای آن احترام قائلیم. تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم. اتفاقی که باید بیفتد در همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید انجام شود تا شرایط برای حضور بانوان در مسابقه‌های فوتبال هم فراهم شود. این موضوع باید به تدریج اتفاق بیفتد. اینکه می‌گویم به تدریج این نیست که زمان زیادی می‌خواهد. ما شرایط را فراهم می‌کنیم تا این اتفاق برای فوتبال هم رخ دهد.

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که سلطانی‌فر موافق حضور بانوان در ورزشگاه برای داربی بود اما نهادهای دیگر مخالفت کردند گفت: صبر کنید. همگرایی است که باید بین همه دستگاه‌ها اتفاق بیفتد. دستگاه‌های مختلفی در مسابقه‌ها ماموریت دارند و دغدغه‌هایی نیز برای آن‌ها وجود دارد. تلاش این است که این دغدغه‌ها رفع شود و اتفاق خوبی برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود.

 

محمدیان همچنین در مورد مجمع ژیمناستیک اظهار کرد: موافق این هستم که راهکاری را با موافقت شما در هیات رییسه پیگیری شود و مسائل موجود برطرف شود و ان‌شاءالله در اسفند 97 که این مجمع برگزار می‌شود، با قاطعیت بگویید که نهادهای نظارتی مشکلات را برطرف کردند. برای این منظور کمیته‌ای تشکیل می‌شود و اینچه درگاهی بند به بند مواردی که در حوزه حسابرسی دیده شده را توسط این کمیته برطرف خواهد کرد و ان‌شاءالله در سال آینده با آرامش بیشتری به عملکرد خودتان خواهید پرداخت.

 

معاون امور ورزشی وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: به هیچ وجه از سوی وزارت ورزش استفاده ابزاری نشده و آنچه در گذشته در برگزاری مجمع انتخاباتی برای این فدراسیون انجام شد، گزارشی بود که از سوی فدراسیون جهانی با NOC اتفاق افتاد. NOC نیز برای اینکه فضای بین‌المللی این رشته دچار التهاب نشود اعلام کرد که تا رفع ابهامات، برگزاری مجمع انتخاباتی به تعویق بیفتد. این اتفاق افتاد و بعد از آن انتخابات در فضای سالم برگزار شد. شک نکنید که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان دو حوزه حمایتی در کنار فدراسیون ژیمناستیک هستند.

 

محمدیان به خرید تجهیزات برای این رشته اشاره کرد و گفت: می‌توانیم مجوزهای مورد نیاز شما را به شکل استثنا انجام دهیم و برای واردات تجهیزات خاص با تعدادی مشخص، فراهم کنیم تا از این جهت برای این رشته مشکلاتی وجود نداشته باشد.

 

او در پایان گفت: تلاش ما این است که با حفظ شان و جایگاه ژیمناستیک، به گونه‌ای مراقبت کنیم که فضای عملکردی همه ادوار ژیمناستیک فضای امیدبخش باشد و خانواده‌ها در این فضا مجاب شوند و فرزندان خود را به ژیمناستیک بفرستند. خواسته ما هم به عنوان مرجع اصلی این است که آنقدر در استان‌ها نفوذ کنید تا این اتفاق حاصل شود. آن موقع می‌توان ادعا کرد که به درستی حرکت کرده‌ایم. استان‌ها می‌توانند با توجه به بحث مالیات و ارزش افزوده برخی اعتبارات خوبی را برای خود جذب کنند. امیدوارم سال 97 اتفاقات خوبی را از فدراسیون ژیمناستیک شاهد باشیم اما لازمه آن این است که شما در کنار هیات رییسه گام بردارید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------