صعود صادقی،حسین‌خانی و یزدانی به نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی آسیا/ امین طاهری شکست خورد



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, کشتی
نمایندگان کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا کار خود را با برد در این رقابت‌ها آغاز کردند. 

به‌ گزارش ‌ایسنا، در آغاز رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی آسیا که در بیشکک پایتخت قرقیزستان در حال‌ برگزاری است چهار نماینده ایران به روی تشک رفتند و برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

 

در وزن ۶۱ کیلوگرم، ایمان صادقی، دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور نخست همرایف از ترکمنستان را هشت بر صفر شکست داد و در دومین مبارزه نیز لیانگ از چین را شش بر سه برد و راهی نیمه نهایی شد.

 

در وزن ۷۴ کیلوگرم ، مصطفی حسین خانی ، دارنده مدال برنز جهان در دور نخست رانا از هند را با نتیجه‌ پنج بر صفر برد و در دومین مبارزه نیز بکزاد عبدالرحمانوف دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی از ازبکستان را ۳ بر ۲ شکست داد و به نیمه نهایی رسید.حریف وی در این مرحله مسلم اولویف از قرقیزستان است.

 

در وزن ۸۶ کیلوگرم،حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک پس از استراحت در دور نخست،برابر دولت بیکوف از قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.حریف یزدانی در این دیدار، جاورایل  شاپیف از ازبکستان است.

 

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امین طاهری پس از استراحت در دور نخست برابر رامانوف از قرقیزستان با نتیجه‌ ۱۰ بر صفر به برتری رسید اما در دومین مبارزه برابر مودزمانشویلی از ازبکستان 3 بر صفر شکست خورد.

 

به گزارش ایسنا، روز گذشته (شنبه) در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست، عزت الله اکبری در وزن ۷۹ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره رسید. نادر حاج آقانیا در ۵۷ و یونس امامی در ۶۵ کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کردند و سید احمد محمدی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------