آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

صحبت «شفر» درباره من حرفه‌ای نیست



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وینفرد شفر سرمربی استقلال تلاش داشت جو دربی را خراب کند و به تدارکات تیم خودش هم بی احترامی کرد. 

به گزارش مهر،  افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز یکشنبه سرخپوشان اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب است. فقط تیم یک مقدار از لحاظ روحی بعد از بازی با استقلال شرایط خاص خودش را دارد.  باید بازی دربی را فراموش و خودمان را آماده بازی با الوصل کنیم تا یک عملکرد خوب داشته باشیم و برنده شویم. بازی فردا برای ما حیاتی است.

 

وی افزود: وضعیت با برد فردا بهتر می‌شود. من کنار تیم هستم و می‌بینم همه ناراحت هستند. قبل از دربی بار قهرمانی روی تیم آمد و همین که همه می‌گفتند پرسپولیس باید در دربی قهرمان شود، فشار را روی تیم بیشتر کرد و حساسیت بازی بیشتر شد. باید دربی را فراموش کرد و تلاش کنیم اتفاقات خوبی در ادامه بیافتد و باعث شادی هواداران شویم.

 

پیروانی در ادامه در خصوص اینکه وینفرد شفر سرمربی در مصاحبه‌اش گفته است افشین پیروانی در دربی استرس داشت، تصریح کرد: آقای شفر به عنوان سرمربی سعی می‌کرد در کنار زمین جو را خراب کند.  او حتی به تدارکات تیم استقلال هم بی‌احترامی کرد و بطری را به سمت او پرت کرد. من اگر استرس داشتم به خاطر این بود که احساس کردم روی فرشاد احمدزاده پنالتی رخ داده است. من این تیم را دوست دارم. ‌ پرسپولیس تیم محبوب من است. ‌فکر می‌کنم باید شفر اصول حرفه‌ای را رعایت کند،  شفر تازه به ایران ‌آمده و با فوتبال ایران آشنایی ندارد و فکر می‌کنم حرفه‌ای نباشد که بخواهد با جنگ و دعوا جو را خراب کند.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به ما گفتند حرفه‌ای نیست که بخواهیم راجع‌ به تیم حریف صحبت کنیم. به نظرم این حرفه‌ای نیست که شفر بخواهد راجع‌به من حرفی بزند.

 

افشین پیروانی درخصوص محروم  و یا مصدوم بودن بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: فقط شایان مصلح مصدوم است و در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا به بازی برگشت برسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------