توصیه امامعلی حبیبی به رسول خادم: مانند یک پدر می‌گویم به کشتی برگرد



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی,امامعلی حبیبی
اولین طلایی تاریخ المپیک ورزش ایران گفت: به رسول خادم توصیه می‌کنم به خاطر کشتی‌گیران و عزت کشتی ایران بماند و به کارش ادامه دهد. 

امامعلی حبیبی اولین طلایی تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک در رابطه با استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی به ایسنا گفت: من اهل مداهنه نیستم اما به عنوان اولین طلایی تاریخ ورزش ایران در بازی‌های المپیک و با احترام به همه روسا باید بگویم که در عمرم رییس فدراسیونی ندیدم که از رسول خادم بهتر باشد. البته دغدغه‌های خادم نیز شخصی نیست بلکه دغدغه او بزرگی و منافع کشتی کشور است.

 

قهرمان جهان و المپیک همچنین گفت: از مسئولانی که با استعفای ایشان موافقت نکردند تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم که زمینه بازگشت خادم را فراهم کنند و حامی و پشتیبان او باشند. من تا به حال رییس فدراسیونی سالم‌تر از او ندیده‌ام و کارنامه‌اش نیز موفق بوده است.

 

وی ادامه داد: به رسول خادم توصیه می‌کنم که اگرچه شاید برای موفقیت همه چیز مهیا نباشد اما به خاطر کشتی‌گیران و عزت کشتی ایران هم که شده بماند و به کارش ادامه دهد. به عنوان یک پدر نیز از او درخواست دارم که به خاطر سربلندی کشتی ایران، بماند. ضمن اینکه ورزش برد و باخت دارد و کشتی ایران در حال پوست اندازی برای المپیک 2020 است، بنابراین مسئولان ورزش باید تا المپیک توکیو از ورزش اول ایران حمایت کنند تا پرچم کشورمان در بازیهای المپیک به اهتزاز درآید.

 

حبیبی که بار دیگر یک عمل جراحی بر روی چشم خود انجام داده در رابطه با وضعیت جسمانی‌اش اظهارکرد: با عمل جراحی که دوباره انجام دادم ۵۰ درصد از درد چشمم کم شده اما امیدوارم مردم دعا کنند تا به سلامتی کامل برسم و این مشکل برطرف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------