شجاعیان: ما یک ایرانیم نه ۱۱ نفر/ امیدواریم به هواداران عیدی دهیم



  اخبارورزشی  ,خبرهای ورزشی , شجاعیان
هافبک استقلال می‌گوید: در بازی رفت با العین می‌توانستیم پیروز شویم و مطمئن باشید فردا یک بازی خیلی خوب را پشت سر می‌گذاریم. 

به گزارش خبرآنلاین، داریوش شجاعیان، هافبک استقلال بعدازظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات گفت: در بازی رفت با العین در امارات ما می‌توانستیم پیروز شویم. ما مستحق برد بودیم. بعد از بازی به تهران آمدیم و عزم خود را جزم کردیم و به خوبی تمرینات تاکتیکی کادر فنی را پشت سر گذاشتیم. مطمئن باشید فردا یک بازی خیلی خوب را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم با دعای مردم ایران که همیشه پشت ما بوده است، یک عیدی به هواداران بدهیم.

 

او افزود: از هواداران ممنونم که در روزهای سخت پشت ما بودند. از آن‌ها می‌خواهم در این روزهای خوب از آوردن مواد محترقه و لیزر خودداری کنند و اگر دیدند کسی این کار را می‌کند، مانع او شوند. امیدوارم در سلامت و در اوج شور و هیجان پیروز میدان شویم.

 

هافبک استقلال در پاسخ به سوالی درباره کری خوانی حریف این تیم گفت: من چیزی در این رابطه نشنیده‌ام. ما فردا با تمام توان بازی می‌کنیم تا اگر چیزی هم از طرف آن‌ها گفته شده باشد، آن را برملا کنیم. ما یک ایرانیم نه ۱۱ نفر و امیدوارم که فردا جواب آن‌ها را در زمین بدهیم.

 

وی درباره انگیزه تیمش مقابل العین گفت: هیچ بازی فوتبالی آسان نیست و نتایج قابل پیش‌بینی نیستند. ما تمام توان خود را می گذاریم و ما هم تیم العین را آنالیز کرده‌ایم و حواسمان هست تا آن‌ها به ما ضربه نزنند.

 

شجاعیان در پایان افزود: در تایید صحبت‌های شفر باید بگویم که هواداران مراقب باشند. ما می‌توانیم از میزبانی‌ها بهتر استفاده کنیم و از حمایت هواداران بیش‌تر استفاده کنیم تا همیشه در سفر نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------