دلیل سفر مالک پاری‎سن ژرمن به برزیل چیست؟



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پاری‎سن ژرمن
مطبوعات معتقدند الخلیفی برای مذاکره با نیمار درباره آینده این بازیکن به برزیل سفر می‎کند و سران باشگاه می‏‎گویند هدف از این سفر بازدید از موسسه خیریه نیمار در برزیل است.

به گزارش مهر، بسیاری از باشگاه‎های معتبر در دنیا دوست دارند نیمار را در اختیار داشته باشند. به همین دلیل هم خبر تصمیم ناصر الخلیفی، مالک تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن، که به برزیل سفر خواهد کرد تا با نیمار مصدوم ملاقاتی داشته باشد، هشداری برای آن باشگاه‌ها خواهد بود.

 

بعد از حذف تیم فرانسوی از لیگ قهرمانان به خاطر شکست مقابل رئال مادرید صحبت از تصمیم نیمار برای جدایی از این تیم مطرح شده است. مطبوعات معتقدند الخلیفی به برزیل سفر خواهد کرد تا با او مذاکراتی داشته باشد، اما سران باشگاه فرانسوی اعلام کردند این قرار سفر از قبل تنظیم شده بوده است.

 

پیش از این لوپاریزین نوشته بود الخلیفی به همراه مدیر ورزشی پاری‎سن ژرمن به برزیل سفر خواهد کرد تا با نیمار ملاقات کند. همچنین او از سازمان خیریه نیمار در برزیل هم دیدن خواهد کرد و مدت‎ها پیش برای انجام این کار ابراز علاقه کرده بوده است.

 

به هر حال اگر هم هدف از این سفر بازدید از سازمان خیریه باشد، شایعاتی زیاد به وجود آورده که قرار است مذاکراتی درباره آینده نیمار با او انجام شود. همچنین گفته می‏شود او قرار است با سران چندین باشگاه دیگر ملاقات داشته باشد تا بازیکنانی را از آن‌ها به خدمت گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------