آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رسول کشتی هم که باشی نمی توانی به جلو فرار کنی



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , رسول خادم
حمایت از کشتی ورزش اول ایران که بیش از شصت درصد مدال های المپیک را برای کشورمان به ارمغان اورده ؛ وظیفه وزارت ورزش و جوانان است . 

  انتظار پشتيباني و حمايت از اين رشته  مطالبه به حق جامعه كشتي و مردم است .رسول خادم هم عدم حمايت دستگاه متولي ورزش را در مجمع فدراسيون  كشتي ،دليل استعفاي خود اعلام كرده است . 

 

در اين بين  ادعاي رسول خادم  قابل تأمل و حتي به فرا واقعيت شباهت دارد.انچه رسول كشتي ايران مي گويد با انچه حداقل در ماه هاي گذشته رخ داده همخواني ندارد.رسول از عدم حمايت و پشتيباني وزارت ورزش  و جوانان مَي گويد اما مستندات اين عدم حمايت را ارايه نمي كند .

 

از طرفي در اذهان حضور پرتعداد وزير ورزش و معاونانش را در عرصه هاي رقابتي كشتي حتي در شهرستان ها ديده ايم و از زبان انها نيز از تزريق اعتباراتي كه مورد تفاهم قرار گرفته شنيده ايم .پس رسول خادم وقتي از عدم حمايت سخن مَي راند بايد براي اثبات ان هم مستند بياورد.رسول در بيانه هاي استعفايش كه هيچگاه به وزارت نرسيده و بيشتر در قاب تصاوير و صفحات رسانه ها رخ نموده است از گلايه براي تنهايي مقابل فدراسيون جهاني پيرامون عدم رويارويي با حريفان رژيم صهيونيستي ، صحبت به ميان اورده است ؛  البته او مَي خواهد بداند موضع نظام  در اين ارتباط چيست تا به راههاي ديگر متوسل نشوند اما موضوع اين است كه او در مجمع به اين نكته اشاره هم نكرد.

 

نمي توان بر بزرگي رسول سرپوش گذاشت اما دور از انصاف است كه رفتار او را در اين چند ماه اخير نكوهش نكرد.او روزي از حمايت وزارت ورزش مَي گويد و اينك از عدم پشتيباني .رسول از كسب تكليف نهائي در باب مبارزه با حريفان إسرائيلي حرف مَي زند و او را دستمايه انتقاد و استعفا قرار مَي دهد و روز ديگر مَي گويد كشتي مورد حمايت وزارت ورزش نيست .

 

انچه واقعيت دارد به نظر كاملا عكس ادعاي خادم است .وزارت ورزش اتفاقا با رسول خادم همچون يك قهرمان برخورد كرده و نه يك مدير .او را در قامت مدير به راحتي مَي توان نقد كرد چرا كه برخي رفتار و گفتارش اين روزها به فرافكني شبيه است و وزارت ورزش هم به عنوان متولي كشتي و ديگر ورزش ها حق دارد كه با مديري كه اينچنين موضعي اتخاذ مَي كند كه به سود كشتي نيست برخورد جدي كند.رسول همچنان در كلام و رفتار مورد حمايت وزارت است .انچه از رسول انتظار داشتيم رخ نداد.

 

وقتي داورزني مَي گويد كه ما همچنان اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم اما با توجه به اقدامات و وقائع اخير بايد براي مبارزه با انها فكر جدي كرد تلويحا دنبال راه حل براي موضوع مهمي است كه خادم تاكيد كرده اما همگان نيك مَي دانند حل ان فقط در حيطه وزارت ورزش نيست و به راحتي هم نيست .رسول ديگر چه انتظاري دارد كه محقق نشده است كه بدون مستندات كافي سخن مَي گويد .

 

عدم پذيرش استعفاي او ايا چيزي جز حمايت است .تزريق منابع مالي مگر نامش پشتيباني نيست .

 

پس رسول خادم هم اگر باشي نمي تواني عدم حمايت  را بدون مستند ادعا كني چرا كه پذيرفتني نيست و به فرار از واقعيت شباهت پيدا مَي كند. 

 

 خبرانلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------