واکنش جالب امری به احتمال حضور نیمار در رئال



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,نیمار
سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن واکنش جالبی به احتمال حضور نیمار در رئال مادرید داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اکیپ، نیمار در فصل جابجایی تابستانی بود که بارسلونا را ترک کرد و با 222 میلیون یورو به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست. هدف اصلی پاری ‌سن‌ ژرمن از  جذب نیمار درخشش در لیگ قهرمانان اروپا بود که در این هدف خود ناکام بود، چرا که با شکست برابر رئال مادرید از  رسیدن به جمع هشت تیم بازماند.

 

نیمار در دیدار رفت برابر رئال مادرید نتوانست انتظارات را برآورده کند و دیدار برگشت را هم به خاطر آسیب‌دیدگی از  دست داد.

 

خبرهای زیادی درباره جدایی نیمار از پاری ‌سن‌ ژرمن به گوش می‌رسد و رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از  احتمال زیاد پیوستن این بازیکن به رئال مادرید در تابستان سخن به میان می آورند.

 

اونای امری، سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن  به نظر می‌رسد که از پرسیدن سوال درباره جدایی نیمار و حضورش در رئال مادرید خسته شده است. او در این باره گفت‌: من بیش از 30 بار است که به این سوال پاسخ داده‌ام. پاری ‌سن‌ ژرمن پروسه بزرگی را آغاز کرده و در آن به بازیکنی بزرگ مانند نیمار نیاز دارد.

 

امری درباره حضور نیمار در رئال مادرید، گفت‌: نیمار در تابستان راهی رئال مادرید می‌شود؟ نمی دانم، این سوال را از  فلورنتینو پرس بپرسید.

 

رسانه‌های فرانسوی پیش از  این اعلام کردند که پاری ‌سن‌ ژرمن به این راحتی دست بردار نیمار نخواهد بود و تنها با 400 میلیون یورو حاضر است که با پیوستن این بازیکن به رئال مادرید موافقت کند و بسیار بعید است که رئال حاضر باشد تا چنین رقمی را پرداخت کند.

 

نیمار دوران درمان خود را در برزیل پشت سر می‌گذارد. او به خاطر آسیب‌دیدگی فصل را از دست داده اما  به جام جهانی 2018 روسیه خواهد رسید و تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بسیار امیدوار است که با  این بازیکن جام قهرمانی را بالای سر برد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------