جریمه نقدی استقلال و پرسپولیس / توبیخ کتبی برای حسینی



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,استقلال و پرسپولیس
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد. 

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید را به شرح زیر اعلام کرد: 

 

لیگ برتر:

* دیدار دو تیم فوتبال نفت تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و چهارم برگزار و از سوی ناصر فریاد شیران، مربی تیم نفت تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراج وی شد، رخ داد. این مربی به توبیخ کتبی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات و رفتار مشابه، فریادشیران با مجازات شدیدتری مواجه خواهد شد.

 

* دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته 24 لیگ برتر برگزار و از سوی سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به کارت زرد شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

 

تیم استقلال تهران به دلیل ورود تماشاگران تیم خود به زمین مسابقه، پرتاب بطری، فحاشی به داور بازی باید مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدید نظر است) 

 

تیم فولاد خوزستان به دلیل شکسته شدن 50 صندلی از سوی تماشاگرانش، به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگرانش در دیدار خانگی محروم شد.

 

* تیم پرسپولیس تهران به دلیل ورود یکی از تماشاگرانش به داخل زمین بازی که منجر به توقف مسابقه در دیدار برابر استقلال خوزستان شد، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

* دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پدیده خراسان در هفته بیست و چهارم برگزار و از سوی جلال امیدیان، مربی تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. . این مربی به توبیخ کتبی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات و رفتار مشابه ، امیدیان با مجازات شدیدتری مواجه خواهد شد.

 

لیگ دسته اول:

* دیدار تیم های خونه به خونه بابل و بادران تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا و ترقه آتش زا صورت گرفت. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

کلیه آرای فوق قطعی و لازم الاجرا است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------